TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Konkurranse: Slagord for klubben!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #382547  av ArildM
 
Vi klubblederne har en del spennende ting på gang, i første omgang annonserer vi to konkurranser:
Klubblogo og Slagord for klubben! :D

Dette er slagordkonkurransen, klubblogokonkurransen ligger her: viewtopic.php?f=1&t=37819

Her kan alle bidra med forslag og vi håper det er noen kreative sjeler som kommer med gode forslag til slagord for klubben :)
Vi klubblederene setter pris på alle bidrag og vil om vi finner et verdig slagord plukke ut dette og vil bruke det i de sammenhenger der et slagord er naturlig!
Slagordet vil bli brukt på forumet, i forbindelse med logo og i andre sammenhenger der vi ønsker det. Ellers ligger det naturlige begrensninger her som å unngå bruk av andres slagord eller slagord som kan være støtende ;) Så sett i gang, kanskje blir det ditt slagord som blir plukket ut!

Premien er ære og bragging rights i all fremtid! :mrgreen:
 #382567  av EXS
 
regner med vi ikke får bruke offisielle slagord som f.eks "Today Tomorrow Toyota"
 #382573  av Zepticon
 
EXS skrev:regner med vi ikke får bruke offisielle slagord som f.eks "Today Tomorrow Toyota"
Dette gjelder forsåvidt også logoen? Har dere avklart med Toyota Norge om dere kan bruke logoen eller ikke?
Jeg veit 200SX gutta har fått pes pga dette. Selv har jeg fått lov hos Mzda norge til å bruke den på Mogn, men har ikke hørt noe om tsogn=)
 #382575  av mr2storbrua
 
Hva med:
"Together - Toyota"
"Together testing Toyota"
"Together trusting Toyota"

Eller noe i den dur?

EXS: Er litt usikker om dette er copyright, de bruker hvertfall et annet slagord nå. Ellers sier Arild: "Ellers ligger det naturlige begrensninger her som å unngå bruk av andres slagord eller slagord som kan være støtende"

Siden det ikke er et nåværende slagord, må det hvertfall være lov å foreslå det inntil videre :wink:

Zepticon: Litt usikker på hvordan dette er, men logoen ligger hvertfall her: http://www.gmkfreelogos.com/index.html
Dette er i utgangspunktet (så vidt jeg har forstått hvertfall) logoer som ikke er beskyttet av copyright. Skal undersøke litt nærmere hvordan dette fungerer.

Edit: Leste litt om det nå, og det ser ut som vi er nødt til å spør om tillatelse.
 #382587  av ArildM
 
Flott Nicolay. Som sagt alle forslag er gode forslag, i alle fall inntil det motsatte er bevist (at vi ikke får lov å bruke det).
Ikke for å styre dere, men jeg kommer med et par forslag her, kanskje vi kunne ha enkelt ala:
Norges beste klubb for eiere av Toyota/Lexus/Scion!
Eller:
Norges eneste forum med spisskompetanse på Blinklysolje! :lol:

Bør kanskje være noe som beskriver klubben, er inkluderende men samtidig er litt fengende?
 #382593  av hmsilset
 
Ts-ogn.no - Vi setter kvaliteten på prøve.

Ts-ogn.no - Der lidenskap blir galskap.


Noe sånt :)
 #382671  av inzane2012
 
Vi har fått tillatelse til å bruke Toyota sitt eget slagord: Today, Tomorrow, Toyota, og under visse betingelser.

den orginale toyota logoen og slagordet er vertfall noe jeg mener burde vere på toppen av sida vår. Men, om det er stor motstand for det, så skal ikke jeg stå i veien for noe annet, så dere må ikke føle dere truet til å komme med andre forslag :)
 #382677  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:Vi har fått tillatelse til å bruke Toyota sitt eget slagord: Today, Tomorrow, Toyota, og under visse betingelser.

den orginale toyota logoen og slagordet er vertfall noe jeg mener burde vere på toppen av sida vår. Men, om det er stor motstand for det, så skal ikke jeg stå i veien for noe annet, så dere må ikke føle dere truet til å komme med andre forslag :)
Det er ett bra slagord :) Alikevel synes jeg ikke dere skal bruke Toyotas slagord uten å få fett betalt for det! Ts-ogn.no(og den andre nettsida) er jo den eneste plassen Toyota faktisk har god utvikling i Norge.Vi får sjeldent hjelp til papirer eller service når vi bestiller til full pris+moms.

Toyota Norge vet vel knapt noe som helst om denne sida??