TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gal Normann pÃ¥ Malta ;-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #25105  av MR2turbo

I går kom jeg hjem fra en uke nede hos PwRmAd, Chris, på Malta.
Skikkelig bra tur :D og ganske fuktig..he he.. ble vel ca. 7kvelder med litt promille på de 7 dagene vi var der.. Var ikke lett å drikke under bordet, han.. :lol:
Fikk meg en god luftetur bakpå Streetfighter Kawaen hans.. siden mr2'en fortsatt står inne i garasjen og får pleie der ;)

Var og med til en komis av han og kikka på en rå mr2 hos han 8)
Bilde under..

skikkelig galen fyr og bilen kommer til å gjenspeile det :twisted:

fikk tatt et par bilder der vi oppholdt oss mest.. he he he..
Vedlegg
Maltesisk MR2
Maltesisk MR2
BensR.jpg (76.6 kiB) Vist 2141 ganger
Playboy-Chris
Playboy-Chris
disco2.jpg (69.81 kiB) Vist 2141 ganger
Jeg og Morten koser oss ;-)
Jeg og Morten koser oss ;-)
disco1.jpg (59.92 kiB) Vist 2141 ganger

#25108  av sindrejl

oh... damer... rå mr2! :D

#25115  av TomG

Alle pene damer har ei støgg veninne, og knoll og tott klarte da å finne den eneste puben som de veninnene går på.....steike

Tenker Markus faller litt i staver når samboeren ser disse, og spør sånn som faren til Emil skriker "MARKUS! Hva er dette!? hva heter disse ludrene, SVAR MEG DIN POTET PROMP!?"

Et lite tips til Markus, det å svare "Tja" er ikke anbefalt under noen omstendighet, da kan man bli litt påtvunget sølibat og unkars liv.

T

#25116  av PwRmAd

Hehe, da burde jo dette kvalifisere for en liten "Bobbit" :shock:
Vedlegg
Markus discovering the good life.jpg
Markus discovering the good life.jpg (26.34 kiB) Vist 2117 ganger

#25117  av Dalan

TomG skrev:Alle pene damer har ei støgg veninne, og knoll og tott klarte da å finne den eneste puben som de veninnene går på.....steike
AHAHAHAHA!! :mrgreen: :mrgreen:

Åh, jeg vil også til varmere strøk.. Kaldt og mørkt som tusan her jo.. :cry:

Feet MR2 avbildet der :D
Det var no "crazy" på gang i garasjen/verkstedet til PwRmAd også ja? ;)
 #25120  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Skikkelig bra tur :D og ganske fuktig..he he.. ble vel ca. 7kvelder med litt promille på de 7 dagene vi var der..
Tviler ikke! :D
Men igjen,hva er det med deg,garasjer og Brennevin?(denne gangen var det ikke skjult i en kaffekopp heller) :lol:

Jækla fin bil,damene var nå så som så...
Vedlegg
bensr.jpg
bensr.jpg (60.08 kiB) Vist 2100 ganger

#25131  av sindrejl

PwRmAd skrev:Hehe, da burde jo dette kvalifisere for en liten "Bobbit" :shock:
Du har ansiktet feil vei!

#25132  av Mr2 Mk2

sindrejl skrev:Du har ansiktet feil vei!
har nok bare snudd det for anledningen :lol:

#25144  av MR2turbo

he he.. Garasje og brennevin er jo en god kombinasjon! :mrgreen:
Jostein skrev:
sindrejl skrev:Du har ansiktet feil vei!
har nok bare snudd det for anledningen :lol:
SÃ¥ klart har jeg bare snudd meg for anledningen :mrgreen:
Dalan skrev:Fet MR2 avbildet der :D
Det var no "crazy" på gang i garasjen/verkstedet til PwRmAd også ja? ;)
kan nok komme noe godt ut av den garasjen en dag, ja ;)
TomG skrev:Alle pene damer har ei støgg veninne, og knoll og tott klarte da å finne den eneste puben som de veninnene går på.....steike

Tenker Markus faller litt i staver når samboeren ser disse, og spør sånn som faren til Emil skriker "MARKUS! Hva er dette!? hva heter disse ludrene, SVAR MEG DIN POTET PROMP!?"

Et lite tips til Markus, det å svare "Tja" er ikke anbefalt under noen omstendighet, da kan man bli litt påtvunget sølibat og unkars liv.

T
Damn!! visste at det måtte ligge noe bak at jeg måtte sove alene i natt :lol:

Sånn alikevel så skal det jo nevnes at disse bildene er tatt etter inntak av gøyalt mye alkohol, da :P

#25146  av chris

MR2turbo skrev: Sånn alikevel så skal det jo nevnes at disse bildene er tatt etter inntak av gøyalt mye alkohol, da :P
Og DET er din unnskyldning når hun spør? :mrgreen:

#25148  av erling

SÃ¥ ut som en matnyttig tur det der ja.. :D Flott rapport da. Bilde

#25154  av cameleon

Nei så kult da :D
Den bilen der tror jeg faktisk jeg har i en utgave av bladet Reevs. KOnge bil hehe.

Virket som du hadde det fint ja :roll:
Er jo ikke så værst her i Trondheim heller da. Mye pene damer og en knall strippebar. Men nå er det jo et kjent faktum at alkohol gjør susen. til og med et opphold i Kautokeino med ei flaske Vodka kan jo bli en fette bra tur :D

Jeg vil også på ferie *sukk* :cry:

#25166  av PwRmAd

Det var kjempehyggelig å ha Markus og Morten på besøk, jeg tror alle hadde det artig hele uka, og det var alltid et smil på lur,vi ble gode venner, prata masse bil, (Line kan alt om MR2 nå), og kikket på masse damer :wink: Ble litt VodkaRedbull og Cognac i løpet av uka, men er man på ferie så er man på ferie :wink:

Stemmer det at bilen til Ben var på første siden av Rev's Mag i England i Oktober.
Kul bil 91mod turbo, Erebundi Combat Kit (ikke min fav. men fin), Carbon panser (mitt gamle 8) ) og masse custom arbeid.

ang. bilen min, så blir den nok ferdig en dag, jeg skal grave fram den gamle linken min og gi den en oppdatering på hva som har skjedd med den i det siste.