TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #454557  av ArildM
 
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... s=80516470
Er virkelig en singelturbo - ikke lovlig motor Supra verdt 450 lapper?
Grisestygge felger også. Men bilen ellers ser jo dønn strøken ut.

Synes bare det er rart at en bil med ikke godkjent motor selges til slike priser?
Hjelper ikke at han har "hobby"mappet den med uoriginal motorstyring heller.? Skeptisk :)
 #454622  av Mr2stord
 
Skal ikkje forsvare prisen, men kjenner eiger veldig godt og har studert denne bilen i alle ender. Den er dønn strøken og går meget godt. Er ikkje født i går med tanke på mapping heller. Og felger kan heldigvis skiftes veldig enkelt, og singel turbo kan ein fjerne om det sku være eit problem :) Uansett har han og fått positiv svar av SVV, om å bygge om til singel turbo. Eg hadde lett kjøpt om eg ikkje var far til fire små unger og gjerne ønsker å beholde kona litt til ;)

PS:Den står og i 399.999NOK no ;)
 #454626  av Makk
 
Nøkkelen her Arild er at den er venstrestyrt og en twingodkjent turbo, ligger jamnt over de høyrestyrte bilene.

Felgene kan hvemsomhelst kjøpe nye på nettet :D

Ser ut som den ikke er Targa også? lettere = dyrere :p

For ikke å nevne IKKE MINST på "vanlig" grunnlag, 1.15 regelen er et jævla helvette!
 #454632  av ArildM
 
Om den hadde hatt strøkne felger, om den hadde hatt godkjent singelturbo, om den hadde vært mappet skikkelig på benk så hadde den sikkert hatt verdi på 450lapper lett. Men her har nok markedet talt klart i sin sak, siden han allerede har satt den ned 50lapper :)
I området 350lapper har man gjort et meget godt kjøp og har litt rom til overs for å få utført det som mangler for å få den 100% :wink:

Noen som så Corolla GTI'en til 85 lapper her på finn.no om dagen? Snakker om pris! I så fall er Mr2en min verdt 100lapper lett! :lol:
 #454664  av celicapower
 
Denne bilen er ikke 100% strøken. Har ikke fått alt info ennå men den har våre kollisjon skadet i fronten og blei heil lakkert etter på og fikk en lakk skade bak på høyre side med vingen. Bilen er importert fra Tyskland til Sverige Også til Norge og det er targa.
 #454679  av Freebird
 
ArildM skrev:Om den hadde hatt strøkne felger, om den hadde hatt godkjent singelturbo, om den hadde vært mappet skikkelig på benk så hadde den sikkert hatt verdi på 450lapper lett. Men her har nok markedet talt klart i sin sak, siden han allerede har satt den ned 50lapper :)
I området 350lapper har man gjort et meget godt kjøp og har litt rom til overs for å få utført det som mangler for å få den 100% :wink:

Noen som så Corolla GTI'en til 85 lapper her på finn.no om dagen? Snakker om pris! I så fall er Mr2en min verdt 100lapper lett! :lol:
Står enda. Vel og merke med noe lavere pris. :) http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81214739

Første man som står på døren hos meg med 79 000 skal lett få kjøpe Mr2en. :P
 #454683  av ArildM
 
Tenkte først at det var du som solgte :)
Synes den er kul, men ikke 80lapper kul.
Kanskje 40-50 er mer realistisk?
 #454690  av celicapower
 
Mr2stord skrev:Er no solgt Supraen, og store skader var det heller ikkje snakk om :mrgreen:
Jeg skreiv ikke at det var store skader heller :wink: men at det er en lakk skade bak på bilen med vingen samt at den har hvert kollisjon skadet i fronten :wink:
 #454796  av magnesmurf
 
Prisen hadde vært grei, hvis det faktisk var en ferarri. Når det ikke er en ferarri, og ikke lenger er en strøken pen orginal mr2, da er prisen helt syk :!:
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 269