TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #456686  av OleST
 
celicat23 skrev:Deadpool er obligatorisk å se. Ikke tenk at det er en superhelt film, det er mer en komedie enn noe annet. Helt konge!
Deadpool er jo romanse :P

Har ikke sett en så bra film på lenge!
 #456687  av ArildM
 
Da må man vel prøve Deadpool og øl i kveld da 8)
 #456717  av OleST
 
Fikk "ny" luftpistol her om dagen, har tilpasset skjefte litt så nå passer det omtrent som hånd i hanske :)

Bilde
 #456726  av ArildM
 
Alt er lov i Off Topic :D
Tøft! Hva bruker du denne til? Konkurranse av noe slag?
 #456727  av OleST
 
Blir nok litt konkurranse etterhvert, må bare få meldt meg inn i en pistolklubb først :)

Er litt småtteri​ som må ordnes med den da, må bytte noen pakninger og bytte sylinder på den. (Sånn den er nå så bruker den 65 bar co2, jeg har kun utstyr for og fylle 200 bar trykkluft... Er en relativt enkel jobb og bygge om, trenger bare en regulator til dykkertanken som kan gi pistolen 65-70 bar med trykkluft)
 #456730  av ArildM
 
Tøft :)

Deadpool var bra faktisk! Sjeldent jeg kan si noe slik om en "superhelt" film :) Godt å se en film som bare er en film uten å ta seg selv så forbanna seriøst.
 #456732  av OleST
 
ArildM skrev:Tøft :)

Deadpool var bra faktisk! Sjeldent jeg kan si noe slik om en "superhelt" film :) Godt å se en film som bare er en film uten å ta seg selv så forbanna seriøst.
Enig der, Deadpool er laget slik en film bør være laget :)
 #456751  av ArildM
 
Jo absolutt. Hadde alle filmer vært lagd som Deadpool hadde det også blitt feil.
Men bare at det er én film som er blitt lagd på denne måten er godt å se :) Noe som ikke er innafor A4 oppskriften alle andre følger :)
 #456800  av OleST
 
Driver og setter opp handleliste til corollaen, her flyr tusenlappene fort :roll:

Bilen har nettopp gått igjennom EU kontroll men jeg vil fortsatt gå grundig til verks og bytte foringer, slanger og væsker. Den står for det meste stille i en garasje (har gått ca. 102000km siden 1998) så det som kan råtne/gå ut på dato har nok gjort det...

Noen som vet hvor jeg kan få tak i ett sett sw20 seter? (Eller noe annet som ikke vil stikke seg ut i corollaen? Uansett så blir de nye setene trekt om for og passe med resten av interiøret) orginal setene må ut, de dreper deg om du sitter i dem for lenge.... (Ikke bokstavelig talt, bare nesten)
 #456803  av ArildM
 
Finner du et sett med SW20 seter er de garantert utslitte! Særlig i setet hvor de slites mye.
Men helt enig med hva du sier ang setene i E10-E11, de er dødens om du skal bruke den til noe annet enn småkjøring. Men det er vel strengt tatt det bilen er laget for også :)
 #456806  av OleST
 
Ja også holder de deg ikke på plass om du kjører litt fort i svingene.
 #456816  av ArildM
 
Hehe, er vel ikke akkurat laget for det formålet :)
Kan jo være at noen huggeri har noen ok stoler?
 #456819  av OleST
 
mulig det?

første prioritet er og gjøre bilen brukandes, altså bytte setene, skifte girkula (fake skinn = æsj) og muligens skifte ut rattet.

girkula jeg vil ha er muligens litt rice men det får gå: http://www.ebay.com/itm/191822228215?_t ... EBIDX%3AIT (vila ha avstandsstykke under kula slik at den "posen" rundt girstanga ikke slites i filler der fingrene blir liggende under kula, "sickspeed" har det også så kjøper det sammen med kula)
 #456835  av Sarlacc
 
Har to sånne Sickspeed girkuler i bruk, liker dem veldig godt.
Kjennes nesten som biljardkuler i handa, funker både når det er varmt og når det er kaldt.
Anbefales 8)

Bilde

Bilde
  • 1
  • 1038
  • 1039
  • 1040
  • 1041
  • 1042
  • 1138