TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #461129  av ArildM
 
Hehe, neinei, ikke gammelt, det er vintage eller enda bedre oldschool :mrgreen:
Trenger ikke alltid det nyeste og beste for å ta gode bilder da :wink:
 #462018  av celicat23
 
Bilen er nå senka på h&r coilovere, og fikk endelig tatt bilde av hvordan den ser ut. Stor takk til Lasse for å hjelpe meg med det. Og med "hjelpe meg" så mener jeg "gjøre all jobben mens jeg bare er ubrukelig" :lol:

Bilde

Satte på 10.5x20" felgene i dag, så må ut å få tatt bilder av de.
 #462020  av ArildM
 
Banner litt i kirka nå men for noen linjer på den bilen :shock:
Ble helt nydelig det der :wink:
 #462027  av lasse
 
Det blei lekkert ja!
Gleder meg til å se den med de nye hjula, teaserbildene er lovende ihvertfall :D
Vi får danne vår lille tyskerkrok her inne, smyge oss rundt mens vi visker om slakke foringer og komfortutstyr som har slutta å virke (det gjelder vel mest min godt brukte tysker men...)
 #462037  av ArildM
 
Trodde det første bildet var de nye felgene :lol:
Fortsatt meeget pen bil da :wink: Nye felgene ble perfekt 8)
 #462041  av celicat23
 
@ARILD nei, det var originale audi felger. De er pene de også, men hadde jeg tatt bilde mer i vinkel forfra så hadde du sett at de satt ganske langt inn i skjermene og så ikke like hot ut fra alle vinkler :) De nye fyller skjermene HELT :D

@LASSE jeg kommer når du vil... bare ikke når det regner :wink:

Dro ut i dag tidlig og fyrte opp bakkemanskapet på gardermoen litt :lol: Til venstre, ute av bilde, så var det en yaris med OSL logo på i full fart mot meg :lol:

Bilde
 #462046  av ArildM
 
Åssen er det å kjøre på? Må ha skrekk for kanstein og dårlig veibane :shock:
Ellers helt "mint fitment" :wink:
 #462047  av celicat23
 
30 profil dekk med strekk gir ikke mye spillerom før ting går galt. Det er 100% uaktuelt å kjøre på grusvei. Coilover'ene er rimelig stive også, så du våkner når du kjører over en skjøt i veien f.eks. Men ser bra ut da :)
 #462048  av ArildM
 
Hehe, da hadde jeg ikke kommet meg hjem fra jobb :lol:

Gardermoen folkene trodde vel du var en tysk spion sikkert? :lol: 8)
Var vel ikke imponert over parkeringen din?
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 102