TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #462126  av ArildM
 
Skal finne info om den Supraen som var skada ett eller annet sted her på TS-ogn.

Uansett et merkelig bilsalg, bilen er godkjent med 3,4l og singelturbo, men har ikke skilter siden den ikke er registrert?
For 950lapper bør bilen jaggu meg ha skilter og være klar til å ta seg en kjøretur for å si det slik :roll:
Ombygget fra Automat også, så det har vært en helt vanlig NA automat bil i sin tid.

For 900k hadde jeg nok gått for denne:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176409520
Bilde
Sikkert veldig mye annet snacks å velge seg i den prisklassen, men RC-F er helt rå :oops:
 #462127  av celicat23
 
finn.no ... mulighetenes marked. Det er til stadig noen som skal teste hvor mye mulighet det er til å tjene vilt på ting :wink: Jeg sliter med å se hvor verdien i den bilen er. Det er jo ikke ett spesielt pent eksemplar eller noe?
 #462128  av lasse
 
Jeg undres litt selv...
Det er jo mulig den er godkjent med alt som opplyses, importbiler godkjennes jo enkeltvis, og at de ikke har hentet ut skilt enda skjønner jeg jo godt, surt å betale forsikring på en bil som potensielt blir stående en stund, og kjekt at en eventuell kjøper kan velge å få skilt fra plassen bilen ender.
Men prisen! Å herre min hatt, for nesten en million får du ganske mye som går værre og som attpåtil ikke snart er 30år gammelt, du får jo fort en AMG med 2-3år igjen på nybilgarantien for de samme penga.
Det hadde ikke vært noe å vurdere engang for min del...
 #462160  av Makk
 
Har sett mange optimister i det siste legge ut sin 300zx for 500-600 tusen å rose den opp i skyene, diverse "småfix som er enkelt" selvsagt, ja hvorfor gjør du det ikke selv da? gawd.

Så kommer den her å dreper dem alle, merkelig nok er alle annonsene deaktiverte? rofl

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=182901590

Den der hadde jeg seriøst vurdert, en god runde med slangekameraet mitt så hadde den blitt kjøpt om jeg ikke hadde 1x skraphaug i garasjen som må fikses først.
 #462167  av ArildM
 
SÃ¥ faktisk veldig pen ut den der :)
300zx er vel litt i samme liga som MR2, blir aldri en "Halo" bil med ekstra JDM skatt :lol:
250k er vel derimot ikke så urimelig for et såpass pent eksemplar :)
 #462175  av laffy
 
300zx er vel i en litt annen liga enn MR2. Konkurrentene var jo nsx, supra, 3000gt, skyline og sikkert noen fler. MR2 var nok mer for de som vurderte 200sx. Nå har vel skyline og supra fått mest oppmerksomhet i filmer og drifting , mens NSX har har vært en high-end-japse som de fleste eierne har latt bære å ihjelskru.. 300zx og 3000gt har vært litt hverken fugl eller fisk, ikke like tidløst design, og overpriset eller ihjelskrudd
 #462176  av ArildM
 
Jo, den var nok aboslutt mytet på en annen kjøpergruppe enn MR2 var, helt enig der.
Tenkte mer at den faller litt i samme situasjon som SW20 hvor den ikke helt ser ut til å nå samme status som "Halo" bilene på 90tallet :)
 #462289  av ArildM
 
https://www.tv2.no/broom/11572398/
Kunne ha fristet med 100kwt batteri og liknende ytelser i en MR2! :mrgreen:
Den dagen jeg kan kjøre 50 mil pålitelig med en entusiastbil i stedet for å fylle på 98 da kan ladekontakten få henge i bilen hele vinteren :lol: Påliteligheten må da i alle fall være god nok som sommerbil? :)
Er dette fremtiden for "hot rodding"? :mrgreen:
Og når kommer det egen motorstyring etc for elektromotorer? Må da være noe som er på horisonten for Haltec / Link / Motec osv osv?

EDIT: Og ja jeg har allerede sett tidlige forsøk på elektrisk MR2, men det er mye jalla, med sånn 10mils rekkevidde og 0-100 på 10 sekunder :lol: Skal bilen konverteres til strøm må den overgå bilens originale spesifikkasjoner på alle plan, inkl rekkevidde :wink:
 #462361  av ArildM
 
Har kikket litt på de SC300/sc400 som har vært på finn i det siste.
Liker cruiser vibbene, men som du sier dødstrist med beige interiør som det ser ut til å være i 80-90% av bilene, minst!
Black on black sc300/sc400 i mint tilstand hadde jeg gjerne kunne ha byttet med SW20n anyday :D
  • 1
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 269