mr2storbrua skrev:James skrev:mr2storbrua skrev:Hvordan gikk det? Ble den registrert som turbo, eller kikka de ikke noe på motoren i det hele tatt?
Var ikke i nærheten av motoren engang. Står innskrevet i vognkort at bilen er tatt inn som flyttegods. Skal da heller ikke være registrert noe historikk på hva motor som stod i bilen når den kom til landet. Står heller ikke noe om hk eller type MR2 det er i vognkortet. Så for alt de vet går den som en vanlig Turbo 
Var det jeg lurte på om de begynte å krangle på det... Men da oppstod det altså ikke noe diskusjon om det. Hva ble du egentlig kalt inn for? Du ble stoppet i teknisk etter det jeg kan huske, men hadde politiet noe spesielt de la merke til da? Leste på off-topicen at de testa støynivået, fikk du vite hva som var akseptabelt lydnivå? Og på hvilket turtall?
Det dummeste man gjør er å begynne å krangle eller si imot hva de sier. havner da raskt på feilt togspor...det absolutt beste er bare spille dum, være ærlig på noen ting ,men si minst mulig.
motor var ikke tema engang. så ble ikke tatt opp.
Ble stoppet i teknisk kontroll av statens vegvesen. Tok meg på feil farge på blinklys-pærene på siden og eksos-støy.
Sjekket støynivået ja ,men tok ikke db måling. Fyren stod bare bak bilen og hørte på imens den gjekk på tomgang og ved litt gass til ca. 3000rpm. hadde org. eksos på ,samt med 3" downpipe og customlaget midtpipe rør i 2"5 .