TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SamletrÃ¥d for motorrelaterte smÃ¥klipp fra f.eks YouTube

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #463255  av ArildM
 
En stock AW11 veier vel rundt 1000kg (min veide 1085 i egenvekt i følge vognkort).
Så med 660kg vekt så har de fjernet ~400kg :D
Ser det blant annet på ræva som er kortere. Tipper de har kappet bort alt metall (inkl bagasjerom bak), for å spare mye av vekten der. Trolig fiberglass i alle skjermer og dørene. Ellers vet jeg ikke hvordan i alle dager de har klart å kappe bort så mye metall. Mulig rør-ramme foran også?
Heftig bil, som det dessverre ikke finnes så veldig mye bilder av fra selve konstruksjonen :)
 #463619  av ArildM
 


Han gav opp å ødelegge Hiluxen :shock:
At denne karen ikke får til å ødelegge noe sier jaggu mye, akkurat det har han ekstremt stort talent for.
 #463700  av ArildM
 
Noen spurte meg om min ultimate drømmebil her om dagen, svaret var LFA.

Beste motorlyden noen sinne, og med tanke på elbilens fremtid så er det kanskje ingen som noen gang kommer til å slå den heller. I alle fall ikke om du tenker serieproduserte biler.

Vet Clarkson slenger ut slike kommentarer ofte, men han har uttalt flere ganger at det er den beste bilen han har kjørt. Han valgte vel også den når han fritt kunne velge bil på en av Top Gear spesialene?
 #463727  av ArildM
 
Om jeg hadde vært helfrelst på de greierne der hadde jeg garantert vært like passiv agressiv som føreren :lol:
Men nå kan jo bilen min fylles opp i løpet av 2-3 minutter ca hvor som helst uten å måtte vente i kø 8)
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 50