TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SamletrÃ¥d for motorrelaterte smÃ¥klipp fra f.eks YouTube

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #456014  av OleST
 
pfffff.... hvem trenger nsx når man har mr2 med v6 swap? :lol:


ArildM; Gjør slik for å bygge inn video på forumet:
Kode: Velg alt
[YouTubeNy]rz-dN4kUwSI[/YouTubeNy]
 #456048  av ArildM
 
Hei! Priusen min har akkurat passert 100000km og som drosje går de sånn 400-600000km før det er noe særlig feil på de. Siden jeg pendler 10 mil om dagen bør det tilsi at jeg kan ha den i ca 4000år før det blir noe feil på den.
Jeg lover dere CVT kasse er smooth as hell når man bare sitter å smødøser i bilen på vei til jobb hver jævla dag :wink: Ikke bruker den drivstoff, ikke har den ei eineste reim, ikke har den no turbo, ikke partikkelfilter. Det er rett og slett en utrolig passende A-B bil.

Ikke skims av den før dere har prøvd den.

NB: Forbeholder meg retten til at dere har trollet meg til å forsvare Prius, og responderer, det driter jeg i 8)
 #456049  av OleST
 
Skal du starte tp-ogn.no nå eller? :P
(Toyota Prius Owners Group Norway)
Priusen ble jo bygget for og være pendlerbil.
 #456059  av ArildM
 
Hehe, det er nok akkurat det den er og kun det. En måte for meg å komme meg på jobb på, relativt komfortabelt, særdeles billig i drift, og utrolig pålitelig. Alt i alt, mer penger til garasje, race car osv osv. Er tross alt bak andre ratt jeg trives best på en nydelig sommerdag :wink: Er jo bare at vi har sånn 9md hvor MR2ene ikke er egnet :lol:
 #456060  av OleST
 
Ser egentlig ingen grunn til og klage på priusen, det har sitt bruksområde og den virker bra til det, så lenge du kjøprer nok til og lade hybrid systemet så er priusen fint brukbar.

Satt på i Prius drosje en gang, ble positivt overrasket over akselerasjon fra stillestående start. (0-100 tar ca. 10sek og er ikke mye og skryte av...)
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 50