TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SamletrÃ¥d for motorrelaterte smÃ¥klipp fra f.eks YouTube

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #442649  av ArildM
 
Ja, det er bare noe helt utrolig rått over stuket de lager på bilene sine.
Prøvde å forestille meg SW20 med samme type styling, hadde vært utrolig rått det også 8)
 #442992  av celicat23
 
Beskjeden dimensjoner og da... 10x19"...FORAN!!! :lol: Har sett koenigsegg 2 ganger på bane (med Bård Eker som kjørte), og det fungerte. Har 2 ganger på vei til jobb kommer over en sort koenigsegg ute i trafikken også. Personlig syns jeg det har vært mye råere å komme over den, enn når det har vært diverse ferrari eller lamborghini som har kommet durende. Det gjør ikke italienerene noe dårligere, men svensken har en større personlighet på veien liksom. Helt klart en "hvis jeg vinner MYE i lotto...." bil.
 #443569  av inzane2012
 
Ja, kan tenke meg at det å se en koenigsegg gir en mer "wow" faktor enn ferrari eller lambo siden di to siste er såppas vel etablerte merker og har ett mye større marked. Mens egget er litt som Pagani, noe mer eksotisk og spesiellt, deffinitivt noe du ikke ser så ofte. Ferrari kan du jo få relativt billig og, en 438 koster kan du få for rundt 300k, og 355 ligger på 5-600. Personlig så vekker ikke Koenigsegg så sterke følelser hos meg, helt klar ufattelig rå biler med en tilsvarendes rå teknologi, men for min del blir den litt for teknisk. Har alltid vert svak for Ferrari, og kommer nok alltid til å vere det, så Ferrari kommer alltid til å bli min "vist-eg-vinner-i-lotto" bilen :) (med mindre eg skulle vere så heldig å vinne noe satans mye i eurojackpot da ;) )
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 50