TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #415785  av ArildM
 
Tydelig at man ikke trenger det dyreste utstyret for å få til gode bilder :)
Kanskje like greit å ta ting på hobbybasis, fort at ting tar overhånd når man har skikkelig dilla på ting, men så ebber interessen ut og da sitter man med mye dyrt hobbygreier man ikke trenger.
 #415786  av celicat23
 
Dyrt utstyr er gøy, men akkurat nå - og sånn har det vært i lang tid - så har jeg ikke noen spesiell interesse av foto så føler meg klar for å nedgradere til kun det absolutt nødvendigste.
 #415847  av celicat23
 
Er ikke helt bestemt enda, men det blir mest sannsynlig Nikon d700 + sigma 12-24mm versjon II + nikon 24-70 f2.8 + alt lysutstyret (diger bag/koffert med 3 stativer, paraplyer, lamper, pærer osv osv) + noen kamera stativ + en bunke compact flash minnekort + stor lowepro ryggsekk som har plass til mye fotoutstyr + pc
 #417230  av celicat23
 
Hva, det regner ikke for en dags skyld så jeg fikk tatt ut bmw'n en tur :shock: Ikke begynte det å regne mens jeg var ute heller :shock: :shock: :shock: Må jo være første gangen denne forpulte sommeren :roll: Fikk endelig tatt ett bilde av hvordan bilen er nå. Km stand når jeg kjøpte den var 109-og-noe-tusen, og nå har den gått 110-og-noe. Sliter den ikke akkurat ut.. Planen var å selge den før vinteren, men hver gang jeg får tatt den ut og både sett & kjørt den litt så kjenner jeg at jeg har alt utenom hastverk med akkurat det.

 #418439  av celicat23
 
Ikke at jeg tror det er så alt for mange som følger med der, men hvis det er noen og de begynner å lure etter hvert: jeg fornyer ikke mariusaasheim.com, så siden vil snart forsvinne. Etter hvert forsvinner mariusaasheim.net også. En del biler her er linket der i fra, så mye vil forsvinne fra tråden her.
 #418466  av ArildM
 
Takker for masse gode bilder oppigjennom tiden, du finner vel en ny hobby etterhvert :)
 #418516  av ArildM
 
Fortsetter som du har gjort i det siste da? Hehe :mrgreen:
 #418522  av celicat23
 
Noe sånt, bare at bildene blir tatt med nikon d5100 og plast linsa som følger med. Men klarer meg fint med det. Forskjellen i bildekvalitet med ett kamera og linse til 4000kr og ett til 40.000kr er ikke all verden hvis du vet litt hva du driver med ;)
 #418532  av ArildM
 
Jeg tipper det blir utrolig bra uansett. Morsomt å høre at du sier akkurat det da, tenkte kanskje det var viktig med en god linse og et godt kamerahus? :)
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 102