TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #463687  av celicat23
 
Ja, jeg prøver og ikke klage på varmen for sommeren er det eneste jeg ser frem til. Men... det er litt for spesielt interesserte at det er 30 grader :) Personlig er jeg stor fan av 20 grader, det er "akkurat passe". Starta dagen nå med å vaske av 2 kg med smådyr av bilen (gøy når du kjører igjennom bondelandet og det høres ut som det regner på frontruta av alle dyra du knuser :roll:) i 24 grader..... så nå er jeg godt planta foran ei vifte med en cola :D
 #463745  av ArildM
 
Stilige bilder :) Ikke mista talentet der i alle fall 8)
 #463746  av celicat23
 
Takker, jeg prøver, men merker veldig at fotografering er noe man burde holde på med litt mer regelmessig for å holde det 1% man har av talent ved like :wink: Aaaaanyways... Var en tur i kongsvinger på søndag, og rota meg inn på en skogsvei for å skulle ta noen bilder under ei bru - men det uholdbart med insekter under brua så rømte til skogs igjen... Verdens treigeste flukt, i 1-gir igjennom skogen (grusvei... fysj! :lol:)

Bilde
 #464622  av lasse
 
Ser fortsatt bra ut 8)
Tenker jo at hjula på vinterbilen min er konkave, men de er jo mer eller mindre helt flate i forhold til dine :shock:
 #464624  av lasse
 
Ja, det er jo ganske sjukt…
Og jeg som har pleid å mene at alt over 9" har vært breit
 #464757  av celicat23
 
Må innrømme at jeg har blitt så pensjonist at det er stort sett bare søndager bilen er ute og ellers står den bare i garasjen.. Været har vært rimelig blanda i sommer også så jeg tror ikke jeg har brukt 1 tank bensin engang denne sommeren :?

Bilde
 #464759  av ArildM
 
Ikke vært så mye til sommer her heller. Men ser ut til at bilen har en helt finfin tilværelse :mrgreen:
 #464762  av celicat23
 
Når jeg kjøpte den i slutten av 2019 (så det var nesten bare rett i garasjen med den for vinterlagring) så hadde den gått ca 35.500km .... nå har den gått 38.000km og noe. Han lever ett beskytta liv :D Planen var egentlig å selge den før vinteren i år men... har ikke helt bestemt meg for om det blir noe av.
 #464765  av ArildM
 
Med så forsiktig bruk kan den vel umulig ha falt noe særlig i verdi? :)
For min del var det mest mangel på plass (å ha en bil hengende på liften i 8mnd av året) som var største bryet med å ha en finbil :)
 #464767  av celicat23
 
For min del så er det litt om hvor mye vits det er å ha en bil som er ute av garasjen 5-10 ganger i løpet av sommeren, og i tillegg ha en bil til... Jeg kunne like så godt bare hatt 1 bil. Og det er jo "bare" en A5, og ikke en RS5, så det er vel ikke så mye samleverdi heller.. I og med at det er quattro og manuelt gir så burde jeg jo egentlig dra den ut på vinteren også, men får helt vondt av tanken på å grise den ned med salt og drit. Samtidig så er jeg veldig klar over at det er som en eller annen sa eller skrev ett sted, som var i retningen av "det du gjør er at du ligger ikke med dama di for du vil holde hu trang til neste fyr hu ligger med". Det er ganske treffende for det her å stelle så mye med en bil :lol:
 #464788  av celicat23
 
Var tørre veier for en gangs skyld så heiv meg i bilen.... Er vel fare for at dette var en av, om ikke DEN siste turen ut i år. Passa på å vaske den grundig just in case... ute i 10 grader... brrrrr...... men men.... "Bare" 8 måneder til man kan tenke på å nyte bilen litt igjen da :?

Bilde
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102