TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #463387  av celicat23
 
Vel... Da er nye felger bestilt. Jeg venter til de nye er på bilen før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør med felgene jeg allerede har. Bilder kommer når de er på bilen, hvis det ikke er totalt bomkjøp og ser forferdelig ut... Da kommer jeg til å late som det aldri har skjedd og fortsetter med felgene jeg har :lol:
 #463389  av ArildM
 
Spent. Nytt design også, eller bare samme i annen dim? :D
 #463390  av celicat23
 
Annen design, annen farge, og det er 10x20" med 30 innpress så de vil sitte nesten 1cm lengre inn i hjulbuene enn felgene jeg har. For å kompensere for det blir det 285/30 dekk, så vi går fra dekkstrekk over til andre enden av skalaen med en mer "meaty" look. Det er helt med vilje.... Felgene jeg kjøpte fås i en haug innpress, så jeg kunne gått for 10x20 ET22 med 265/30 og fått ca samme look som jeg har... Men det frista for mye, når jeg først skulle bytte, og bare teste noe helt annet :wink:

Felgene er bestillingsvare så regner med det er ca 3 uker før de er her.
 #463392  av ArildM
 
Meaty setup er nice :D
Som du sier det er en liten risiko når man kødder med innpress og prøver å kompensere med dekkbredde, men krysser fingrene for at det blir så bra som det høres ut :wink:
 #463560  av celicat23
 
Endelig kom det litt sol så bilen kunne tas ut på tur, med nye felger. Har litt sånn blanda følelser rundt de enda.. Jeg lener meg litt mot at de gamle var penere enda. Blir firehjulskontroll til uka, og da er det igjen bare å se om det går å få det godkjent. Bare for å gjøre det unødvendig "spennende" så har løkhuene som har lagd felgene merka de med ET20 (som du ikke får godkjent) i stedet for ET30 (som de er, og kan godkjennes), så det blir jo "spennende" :roll:

Bilde
 #463561  av ArildM
 
Nice 8)
Blir spennende å se om du får det godkjent :)
De gamle var kanskje penere? Men de nye satt som et skudd de også :)
Litt vanskelig å se om de får samme konkave formen når du har annet innpress?
 #463562  av celicat23
 
Det frister litt å først prøve med de "gamle" og se om de går igjennom :lol: De her er pene de her også, for all del. Det ser litt mer "voksent" ut. Skal få tatt bilde fra noen annen vinkel... Blir rusten på fotograferinga når det går år i mellom hver gang :wink:
 #463563  av ArildM
 
De gamle var kanskje litt mer ekstreme? De nye flyter fint med bildene og er litt mindre blikkfang slik at du nesten må se på hele bilene, og ikke bare felgene :lol: :mrgreen:

BTW, den som intet våger intet vinner :)
 #463592  av ArildM
 
Synes de kledde bilen bra jeg. Gikk mye bedre overens med resten av bilen :)
 #463593  av celicat23
 
De er ikke like "skrikende" som de andre nei :D Men fortsatt litt usikker på om jeg liker de gamle bedre... MEN det er veldig deilig uten så mye dekkstrekk, for de andre felgene hadde IKKE blitt tatt med ut på skogstur :lol:
 #463686  av ArildM
 
Med 30 grader pluss om dagen er vel tidlig morgen og nettene eneste tiden på dagen man kan gjøre noe :)
Gull for å ta bilder også ser jeg 8)
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102