TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Reklame/streamere/trykk pÃ¥ klær.Hvordan handle, se side1.

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #296264  av hmsilset
 
Kommer til å gjøre meg tilgjengelig for bestilling av trykk på skjorter,jakker,biler og egentlig alt dere vil ha fra uti august en gang.Kommer til å lage en mer detaljert og forklarende tråd på privatsalg senere,da dette faktisk er bestillt igjennom meg og ikke firma.Trykkene og det dere vil ha vil bli ganske billige i forhold til mange andre firma,da jeg selger med liten fortjeneste.ts-ogn medlemmer vil bli førsteprioritet foreløpig :wink:

Da er vi i gang litt regler:

*spørr gjerne i denne tråden eller på pm.Men for bestilling så skriv på mail adressa mi hmsilset@yahoo.no. Begynner å bli surr i bestillinger
og forespørsler her.

*Om du skal ha noe helt eget så husk å opplyse om skrift-type og størrelse og farge.Å finne ut sånt tar tid og penger.
Her er ett par linker dere kan finne hvilke logoer eller bilder dere vil ha:
Toyota logoer- http://www.brandsoftheworld.com/search/60763950/
Alt mulig annet- http://www.brandsoftheworld.com/



Samme hva du bestiller så vil jeg ha forhåndsbetalt før produktet blir laget.Om det ikke er
greit så blir det heller ikke laget..

*Enkelte ganger kan det ta en uke å få tak i nye klær da dette er en liten bedrift uten store lagre.
Om de som bestiller ikke er villige til å vente,vil pengene tilbakebetales øyeblikkelig!

*Om noen ikke betaler etter mange uker/varsler,så lager vi ikke mere for dem.

*Om du finner produkter som er billigere andre plasser,så bestill der. Trykk på klær har vi fine priser på.
Streamere og dekor kan koste mer enn hos mange andre.Har ikke funnet ut hvorfor enda.Jeg har ikke prislister på sånt.
mail hmsilset@yahoo.no eller send pm for bestilling.
Sist redigert av hmsilset den 04 jan 2009 01:04, redigert 18 ganger totalt.
 #296266  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:er det sånn at vi sender deg plaggene vi vil ha trykk på da? eller kommer du til å selge det og??
Har t skjorter og sånt,men om dere skal ha spesielle klær så må det sendes ja.Kommer om mye mere info om noen uker :P
 #296269  av inzane2012
 
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:er det sånn at vi sender deg plaggene vi vil ha trykk på da? eller kommer du til å selge det og??
Har t skjorter og sånt,men om dere skal ha spesielle klær så må det sendes ja.Kommer om mye mere info om noen uker :P
var det jeg egentlig trodde:) får bare ønske deg lykke til:)
 #296270  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:er det sånn at vi sender deg plaggene vi vil ha trykk på da? eller kommer du til å selge det og??
Har t skjorter og sånt,men om dere skal ha spesielle klær så må det sendes ja.Kommer om mye mere info om noen uker :P
var det jeg egentlig trodde:) får bare ønske deg lykke til:)
Takk skal du ha :P Blir sikkert mye arbeid,men jeg skal bare ta i mot bestillinger og la en annen her på forumet lage det.Er ikke alt som er mulig å lage,men det meste går.
 #296342  av hmsilset
 
Sånne stryke på ark funker jo det :P Uansett om jeg er for sent ute til å få tak i til deg så er jeg spent på om det blir noen suksess.ts-ogn blir prøvekaninen min :P

Her er noen eksempler av produktene som kan lages
Vedlegg
Bilde_006.jpg
Bilde_006.jpg (68.36 kiB) Vist 7086 ganger
Denne skjorta er det kun en i landet som har nå.En med kamelon mr2:) ps:hadde selv,men mista den.Våkna opp fra ambulanse bare med bukse på:) Ordne ny neste uke ja
Denne skjorta er det kun en i landet som har nå.En med kamelon mr2:) ps:hadde selv,men mista den.Våkna opp fra ambulanse bare med bukse på:) Ordne ny neste uke ja
DSC00183.JPG (46.58 kiB) Vist 7048 ganger
DSC00184.JPG
DSC00184.JPG (45.6 kiB) Vist 7084 ganger
engineswap 024.jpg
engineswap 024.jpg (153.06 kiB) Vist 4989 ganger
Sist redigert av hmsilset den 25 aug 2008 16:04, redigert 2 ganger totalt.
 #296351  av hmsilset
 
kai skrev:har du noen mulighet til å lage sånn å Bilde
Ja,den ser grei ut :D Lager som sagt fra uti august.Om du må ha den nå med en gang,så gi meg mål sånn at vi finner en pris.Kanskje bokstavene bør være f.eks 1 cm kortere hver?For å slippe å få bokstaver midt i dør gliper.Høyda er jo grei.

stilig designa forresten!
 #296443  av hmsilset
 
kai skrev:hallo lengda er 150cm og 13 cm høyde på bokstavene blir det speilvent på andre siden så at den begynner med c bakerst der å mvh kai
så det haster altså :D Speilvendt på andre sida? Er ikke det beste at du har på en og en bokstav da.Om du ikke har gjort sånt så mye før så er det å anbefale.Dumt om det blir skeivt eller revet noen plass..
 #296446  av hmsilset
 
kai skrev:sier noe der gitt. men de skal være 13 høye men er ikke sikker på hvor breie hver bokstav skal være. er ca 150 cm lang som må fylles

Da lager vi en og en,sånn at du får det så rett som mulig.Skal sende over infoen og få dem laget fort som fan :wink:

Send meg adressa di på mail,så vi får ordnet alt før helga. mailadressa mi er hmsilset@yahoo.no
 #296488  av Lørnings
 
Hvis du får en jpg-fil..klarer du å lage logo'en? Avatar bildet mitt f.eks? :wink:

Det gikk fint hos forrige reklamemakeren, han måtte bare legge inn bildet i et dokument, så pc'en tok det som skrift! :wink: