TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 sin utrolige bagasjeplass:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #300224  av inzane2012

tenkte jeg skulle slenge ut noen flotte bilder fra da jeg og madammen hadde vert på ikea og handlet rett etter vi flyttet oppover:)
får plass til mye mer enn hva jeg faktisk hadde trodd baki det lille bagasjerommet:)
Vedlegg
2 store ikea poser, ett nattbord og litt anna stæsj
2 store ikea poser, ett nattbord og litt anna stæsj
DSC00153.JPG (1.47 MiB) Vist 1028 ganger
ny "go stol" måtte også handles inn:)
ny "go stol" måtte også handles inn:)
DSC00198.JPG (1.32 MiB) Vist 1030 ganger
noe dama absolutt ville ha for å skjule litt ledninger:)
noe dama absolutt ville ha for å skjule litt ledninger:)
DSC00197.JPG (1.42 MiB) Vist 1029 ganger
 #300228  av hmsilset

Sinnsykt bra :P Om jeg starter flyttebyrå en gang så skal jeg kun bruke mr2 :D
 #300235  av inzane2012

hmsilset skrev:Sinnsykt bra :P Om jeg starter flyttebyrå en gang så skal jeg kun bruke mr2 :D
hehe, såg sikkert jævlig bra ut når jeg for ut på motorveien med stolen stikkende ut av bagasjerommet:) var litt redd for at den kanskje skulle dette uttav, men fikk heldigvis festet den sånn at vist den skulle begynne å dette ut så "låste" den seg mer fast i bunnen og i den kroken som låser fast lokket:P
 #300247  av SanAndre

Er mer plass i en mr2 enn man skulle tro ja :wink:
Bilde041.jpg
Bilde041.jpg (253.2 kiB) Vist 1027 ganger
Bilde045.jpg
Bilde045.jpg (258.77 kiB) Vist 1027 ganger
 #300248  av hmsilset

Hehe,god plass da!Skjønner ikke hva folk syter over plassproblem i mr2 for :D
 #300253  av inzane2012

hmsilset skrev:Hehe,god plass da!Skjønner ikke hva folk syter over plassproblem i mr2 for :D
er verre inni bilen da, er ikke rare oppbevaringsplassen der nei:P
 #300283  av sindrejl

inzane2012 skrev:
hmsilset skrev:Hehe,god plass da!Skjønner ikke hva folk syter over plassproblem i mr2 for :D
tullball, har jo plass under setet, masse plass BAK setet, oppbevaringstårn mellom setene og så ikke minst et fint hanskerom! :)
 #300289  av inzane2012

sindrejl skrev:
inzane2012 skrev:
tullball, har jo plass under setet, masse plass BAK setet, oppbevaringstårn mellom setene og så ikke minst et fint hanskerom! :)
hanskerommet mitt er fullt det:) bak setene har jeg nå en sub på ene sida, og forsterker på andre sida:P