TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Avatarhjelp - TrÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #332684  av Scotty
 
Vet ikke helt om det var riktig sted å plassere denne tråden, men..

Følte det var greit å ha en avatartråd, som man kan hjelpe hverandre med å få fikset
et bilde slik at det passer fint med instillingene på forumet til å laste opp en avatar.

Skal selv prøve å få hjulpet de fleste. :) Det er bare å poste et bilde du ønsker som avatar,
så fikser jeg resten! Laster bilde opp så dere kan ta det og laste opp selv på egen profil.

Jeg fikser rammer, cropper, skalerer, drar frem kontrastene, setter sammen bilder osvosv.

:)
 #332690  av lexusmann
 
Dette er det mange poster på fra før av..ta et søk du... :wink:
 #332691  av Scotty
 
Har allerede søkt jeg. Det er så og si bare tråder opprettet av brukere som ikke får det til, de trådene er gjerne et par år gamle også, og ønsker altså hjelp med et bilde de poster. Det var èn tråd som ble utviklet til at flere spurte om avatarhjelp, men det var ikke så fryktelig god struktur i tråden at det gjorde noe, samt at det er en stund siden det ble postet i den. Så tenkte det ville være greit med èn tråd folk kan ta det med avatar i, istedet for å starte mange tråder. Men om det ikke er interesse for denne tråden så er det jo en klar sak, og da er det bare å slette den.
 #332705  av Morkets
 
Med tanke på at Scotty tilbyr å hjelpe brukerne med å få laget en avatar, syns jeg ikke denne posten bør slettes :)
 #332737  av Scotty
 
celicat23 skrev:Ett enkelt søk på noe så usannsynlig som "hjelp avatar" gav denne tråden med en gang:

viewtopic.php?f=32&t=20941&hilit=hjelp+avatar
Scotty skrev:Det var èn tråd som ble utviklet til at flere spurte om avatarhjelp, men det var ikke så fryktelig god struktur i tråden at det gjorde noe, samt at det er en stund siden det ble postet i den.
Jeg har drevet mye med forumer, er administrator og har utviklet 4 forumer, samt er moderator på et annet, så jeg ser ikke nødvendigheten med innlegg om søkefunksjonen eller åssen jeg bruker den. ;)

Men bare å slette denne tråden da, ser ikke ut som at den var ønsket.
 #332746  av johnnie_W75
 
Ikke si det Scotty.. Det er ikke alle som får til det der med avatar.. jeg sleit lenge med å få det til, og forrige dagen her fant jeg et bilde jeg klarte å få igjennom.. Synd at du kom på banen litt seint for meg, men det er sikkert flere som trenger din assistanse.
Løkka tel :D
 #332747  av Marcus
 
Scotty skrev: Jeg har drevet mye med forumer, er administrator og har utviklet 4 forumer, samt er moderator på et annet, så jeg ser ikke nødvendigheten med innlegg om søkefunksjonen eller åssen jeg bruker den. ;)

Men bare å slette denne tråden da, ser ikke ut som at den var ønsket.
Det er jo ingen som vet hvilken erfaring du har, så vi vet jo ikke om du kan søkefunksjonen eller ikke :P

Uansett, vi trenger denne tråden folkens. Slutt å vær så negativ :mrgreen:
 #332759  av Scotty
 
Jo takk for at noen ønsker tråden da. :) Men nå utvikler tråden seg hovedsaklig til en diskusjon med at noen poster at tråden ikke trengs, for så at andre har lyst på den. :P

----------------

johnnie_W75; Avataren din så ikke helt idèell ut, den er på 35x24px når grensen er på 96x96px, så den var fryktelig liten må jeg si. Om du har lyst så post et bilde så fikser jeg noe bedre for deg :)

Morkets; Så at bildet var strukket litt oppover, så bilen så litt feil ut, tok og lagde en hvor den ikke er strukket, samt en liten ramme i tillegg.
Bilde
 #332764  av ke25-toyoglide
 
Tusen takk, prøvde selvfølgelig først å "laste opp fra url"
Men etterpå la eg den inn på url.
Og der er bildet, takk skal du ha. :D
 #332770  av johnnie_W75
 
----------------

johnnie_W75; Avataren din så ikke helt idèell ut, den er på 35x24px når grensen er på 96x96px, så den var fryktelig liten må jeg si. Om du har lyst så post et bilde så fikser jeg noe bedre for deg :)

Ja den ble vel kanskje em smule liten.. :roll:
Bare å mekke på den hvis du har lyst. Bare at de andre bildene jeg har er for store i piksler..
Kunne egentlig tenke meg det bilde som ligger på mkII SW20 registeret som avatar..
 #332771  av sindrejl
 
johnnie_W75 skrev:Ikke si det Scotty.. Det er ikke alle som får til det der med avatar.. jeg sleit lenge med å få det til, og forrige dagen her fant jeg et bilde jeg klarte å få igjennom.. Synd at du kom på banen litt seint for meg, men det er sikkert flere som trenger din assistanse.
Løkka tel :D
Ser fremdeles ut som du trenger hjelp ;)
 #332772  av sindrejl
 
Takk for tråden scotty, kanskje du kan lage en til meg også da

http://www.insomnia-imports.com/site/wp ... 5/evo1.jpg