TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Film Fra natt til 1.Mai Cruising i Bergen

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #42819  av angrykid
 
Myyyyye biler, ja. :) Men ikke spesielt med action, og litt laber kvalitet på kamera, utover det var det coolt enuff :)

BTW: hvem er han i den tofarga mr2 mk1'ern som lå bak deg?

 #42821  av Mr2 Mk2
 
Det er Egil Aka spkstrp. :)

 #42830  av Erlend
 
De tofarga mk1erne er fine egentlig, spesielt fordi det ikke er mange med tofarga biler i dag, så de vekker litt ekstra oppsikt :) Særlig hvis de er godt holdt også...og det så jo Egil sin ut til å være!

 #42834  av hovik
 
Usedvanlig lite burning. Var det like dau kjøring hele kvelden ?

 #42841  av Amund
 
Erlend skrev:De tofarga mk1erne er fine egentlig, spesielt fordi det ikke er mange med tofarga biler i dag, så de vekker litt ekstra oppsikt :) Særlig hvis de er godt holdt også...og det så jo Egil sin ut til å være!
Den er noe sliten, og litt småplukk. Men han kan vel fortelle om det selv.. :roll:

 #42849  av Mr2 Mk2
 
hovik skrev:Usedvanlig lite burning. Var det like dau kjøring hele kvelden ?
Burning og slikt er ikke veldig populært på sånne treff.Og onkel kommer alltid,og da er det greit om folk har holdt seg i skinnet.

 #42861  av spkstrp
 
hehe.. viste dette til fruen og da sa hun noe slikt som at dette skulle jeg vell ramme opp på veggen :D

Men når det er sagt så er det ikke uten grunn at det står gammel og sliten mr2 i signaturen :D
En av de forrige eierene fant ut at de skulle bruke den som brøyteplog! Kjøpte den for 22 000 kr i 98 (uten motor) u do the math :D dessuten er det jo en del rust og slikt, og panseret åpna seg når jeg hadde 100 km/h.... *bretttteknuuuuussiiingle* .. men men.. bilen er jo snart 20 år :)
Jostein sin bil virka rimelig strøken, all honør til ham :) hvordan har du fått baklysa så fete ? er de nyere enn mine eller er det noe modds? :) (lyser to plasser istedet for ett som på min,...)

"burningen" var det vell jostein som stod for? :D

 #42878  av Mr2 Mk2
 
spkstrp skrev: Jostein sin bil virka rimelig strøken, all honør til ham :) hvordan har du fått baklysa så fete ? er de nyere enn mine eller er det noe modds? :) (lyser to plasser istedet for ett som på min,...)

"burningen" var det vell jostein som stod for? :D
Takk for det! :D Det med lysa er foreløpig bare når jeg har vippelyktene oppe og på.Men skal omkoples snart,slik at de er på konstant.For å få de "dobbel" må du ha bryteren under "viskerbrytern" inne,om du ikke visste det.
Vedlegg
lysbryter.JPG
lysbryter.JPG (21.59 kiB) Vist 14144 ganger

 #42942  av spkstrp
 
hehe lol :D det er jo tåkelysa :D hadde mistanke om det, men tenkte at ingen med vettet i behold kjører med tåkelysa på !! ;) hehe go fast ! :D