TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lasses bilforretning

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #356967  av lexusmann
 
mr2storbrua skrev:Den siste bilen er vel en corona mark 2 hvis jeg ikke tar helt feil... stilige biler det også...
Er ikke det en Crown stasjonsvogn da??før 70 talls?si om jeg tar feil... :wink:
 #356969  av rx300
 
lexusmann skrev: Er ikke det en Crown stasjonsvogn da??før 70 talls?si om jeg tar feil... :wink:
Neida, du har helt rett.
 #356970  av rx300
 
mr2storbrua skrev:
Googla "olsenbanden celica", da kom denne opp: http://tscnforum.no/viewtopic.php?f=41&t=6051 :wink:
Ha ha, jeg var deltaker i diskusjonen også ja, ikke rart jeg husket at det var noe om det :D
 #356972  av inzane2012
 
lexusmann skrev:
mr2storbrua skrev:Den siste bilen er vel en corona mark 2 hvis jeg ikke tar helt feil... stilige biler det også...
Er ikke det en Crown stasjonsvogn da??før 70 talls?si om jeg tar feil... :wink:
var denne her jeg mente:
594.jpg
594.jpg (48.38 kiB) Vist 8968 ganger
og den ser ikke akkurat ut som en stasjonvogn ;)
 #356973  av lexusmann
 
inzane2012 skrev:
lexusmann skrev:
mr2storbrua skrev:Den siste bilen er vel en corona mark 2 hvis jeg ikke tar helt feil... stilige biler det også...
Er ikke det en Crown stasjonsvogn da??før 70 talls?si om jeg tar feil... :wink:
var denne her jeg mente:
594.jpg
og den ser ikke akkurat ut som en stasjonvogn ;)
Det der er en corona mark 2 ja...mener fattern hadde en sånn på den tida... :wink:
 #356976  av inzane2012
 
ja det var flotte bilder det der ;) husker jeg tyvlånte bilen til bestefar en gang jeg, brodern, en kompis og pappa var av og fiska, så var pappsn så treg at vi tre andre satte oss inni bilen for å vente, så jeg satte meg bak rattet og kjørte en 50-60m før jeg parkerte den (nei jeg kræsjet den ikke)... var sikkert ikke fyllt mer enn 10 ;)
 #459937  av Screen-Sight
 
Sølvfarget Crown Super Saloon 1977 mod DC43141 står i Skien.
Den er akkurat dratt frem, etter nesten 20 år på plenen.

Vi får se hvor mange år det tar, før den er på vegen igjen.