TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #444357  av ArildM
 
Way2go Nicolay! :)
Blir man mindre kresen, og aksepterer begge parter hverandre og sine feil etterhvert som man blir mer voksen mon tro?
Jeg er i alle fall slik at jeg ikke gidder å bry meg om dama PMS'er og er sur i et par dager, så jeg har i alle fall lært meg å slå meg mer til ro i det forholde jeg har og ikke forvente at alt til en hver tid skal være perfekt. Mulig jeg har blitt litt lat og laidback i de siste årene også, tar ting som de faller seg og ser ikke på det som enden på verden om det skulle bli brudd :) Selv om jeg håper vi blir i lag i mange år til jeg og dama da :)
 #444378  av inzane2012
 
Litt værre om det blir brudd etter en nett har kjøpt hus da ;) hehe
Men ja, før så var jeg sånn at jeg fort ble sur om xn skulle høre på popmusikk da jeg var STOR progrock fan og ingenting anna var sikkelig musikk. Det ble faktisk slutt med meg og min første kjæreste etter en krangel om musikkstilen hennes, og da var jeg 15 og ho var 16 :P Tror ikke jeg og madammen hadde holdt ut så lenge om jeg hadde oppført meg sånn som jeg gjorde når jeg var 16-17 :P
 #444383  av ArildM
 
Har lånebevis med min alene inntekt på en del over lånebeløpet vi har på hus, så det anser jeg ikke som noen stor fare :) Har også avtale om at hvis forholdet ryker flytter hun hjem, og jeg blir boende. En løsning ingen av oss ser for oss i dag :)
 #444418  av ArildM
 
Ikke sjekk TS-ogn mens du er på date :mrgreen:
Ellers så kan du si hva du vil, er det rette dama finner dere kjemien uansett :wink:
 #444419  av Mr2mr2
 
akk d jeg tenkte åå :P


eg å dama jobbet sammen 1 dag i uken i noen uker før vi begynnte å si noe til hvernadre i d hele tatt :P

første date va d sikkert 20x "pinlig stillhet" under en rask "middag" på mc'en :P
 #444421  av Mr2mr2
 
Jeg savner henne nå :cry: :cry:

altid like tungt å komme over kvinnfolk som dumper deg? :P
 #444467  av Makk
 
Må vel karakteriseres som en suksess at hu kommer på besøk idag, så kjapt, helt frivillig!

Jeg tok selvfølgelig transporten til vår date med Turboen. Mwuhahah.

Neida, tror ikke hun er materialistisk sånn, men at det var fåresmil når dumpventilen blåste det ser jeg på som en start å leve med 8)
 #445168  av Mr2mr2
 
hva mener du med avledningsmanøver? :P
 #445170  av 2r-e-rik
 
Mr2mr2 skrev:hva mener du med avledningsmanøver? :P
en avlednings manøver er å se på fotball som er kjedeligere enn å se på maling tørke... for da blir dama di så desp at alt ifra blowjob til anal sex og videre til en trekant med mora hennes er mer interessant enn å se så lite som reklame for fotball..
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77