TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #444244  av Mr2mr2
 
Utrolig hvor fort en kan klare å ødelegge et forrhold.....
 #444247  av Mr2mr2
 
E nok jeg som har rota d til.... og blitt dumpa

e noe drit..... jeg mener d e noe vi helt klart kunne fikset opp i.....

litt ekstra jævlig... for va første skikkelige forrholdet jeg har hatt....
 #444248  av Inz4ne
 
Bit tenna sammen, og om en stund, så blir det bedre. Prat med en god venn som du vet at er til å stole på, det hjelper. Men om du føler at slik er det ikke akkurat nå, så skjønner jeg den. Been there done almost the same thing. Gjør vondt uansett hvem sin feil det er.
 #444250  av inzane2012
 
har du vert ute og vifta med kødden så kan du vel ha det så godt ;) Ellers har du jo det gamle ordtaket det er flere fiska i havet, spørsmålet er om du er mann nok til å fange en ;) Vet ikke hvor gammel du er, men tipper ikke du er så gammel om det var di første skikkelige forhold. Så mitt tips er å ta lærdom av det som gikk skjeis. Du sier det var din feil, vel da har du innsett feilen og kan unngå å gjennta den :) Trist når ting tar slutt, men etter litt tid så skal du se at det ikke var verdens undergang :)
 #444277  av Mr2mr2
 
ja... eller ikke bare min feil heller..... og nei.. er ikke jeg som har vert ute å vifta med kødden.... om jeg få forstå hva du mente :P

Men vi har nå i dag snakket og ordnet opp. vi skal ut å se "børning" sammen på onsdag med "blanke ark" for å se om kjemien fortsatt er der :)

Jeg er bilfrelst og fikk lappen for 2 måner siden.... så alder e ikke så vanskelig å tippe da :)
 #444297  av Emil_L
 
Ja det kan man godt si, mye opp og nedturer i forholdene i vår alder Mr2Mr2
Vært ekstremt mye opp og ned med dama siste månedene, nære å slå opp fler ganger, men tror ting har gått seg til nå, så i kveld er det Børning premiære :)
 #444299  av Mr2mr2
 
Ska ikke være lett :P

foreløbig har jeg fått "kan vi ikke begynne med å være venner nå, så se hvordan ting utvikler seg?"

e no begrenset hva en kan forvente ut av en som akk har fyllt 16 :lol: :P
 #444306  av Makk
 
inzane2012 skrev:ja, du har vel problemet ditt akkurat der... det sies at jenter modner fortere enn gutter, men 16 år gamle jenter er faen ikke mye modne ;)

Og når du nærmer deg 30 er de fleste gutter MYE mer modne enn damer!

Ser det skje med en etter en av de tidligere skolekameratene mine, damene har fått seg en stabil mann, trygg jobb har dem begge, 1-2 kids.

Men nei... Det var ikke SPENNENDE nok :) Så da er det rett ut i partyparty før det er "for sent"

Må være en sperre oppi skallen som slår til for fulle mugger :D

Vi var en monsterklasse med 35 stykker i grunnskolen, 25 ish fikk seg forhold (vi hadde bare 5 jenter i den klassa)

Av de som ble seriøse å startet voksenlivet, så er det 4 stykker som sitter igjen med familie, resten sitter igjen med barnebidrag å betale på, å ei ekskjerring som sjenker seg verre enn sjømenn :(
 #444317  av ArildM
 
Demand and Supply?
Damene får solgt sitt enklere når de er unge, og har derfor mye å velge i mellom og kan "selge" sitt høyt, og være kresne på "kundene".
Motsatt med karene, damene ser ofte etter eldre og mer erfarne menn, og unge menn må ta til takke med det de får.

Etterhvert som man blir gamlere snus denne tendensen og rundt i 30 årene treffer man et krysningspunkt der damene igjen ikke klarer å selge sitt, siden de damene som er i 20åra er mye mer attraktive. Mens karene i 30årene nå har blitt "voksne" og mye mer attraktive for damene i sin prima alder. Dermed må damene i 30årene i et desperat forsøk før de blir for gamle, ut på vift for å selge sitt igjen.

:mrgreen: Altså karer, gled dere, vi modnes med stil 8)

Bilde
http://en.wikipedia.org/wiki/Supply_and_demand
 #444324  av inzane2012
 
ett forhold der partene er 16 og 18 vil jeg aldri klasifisere som seriøst før di har vertfall klart å holde sammen i ett par år :) Som jeg sa så går den tiden ekstremt fort og det er hele tiden noe som skjer :) Finnes selvfølgelig unntak der par har holdt sammen fra ungdomstiden helt til gammel alderdom tar di, men de begynner det vel å bli få og langt mellom nå :)
 #444335  av ArildM
 
Enig :)
Men det kan jo virke seriøst for begge to i den aldern der da :)
Og når man blir gamlere blir man ikke nødvendigvis mer voksen, bare i bedre stand til å kunne ivareta et forhold (hva enn det innebærer) :)
 #444346  av inzane2012
 
å ja selvfølgelig, når man er i den alderen virker det helt klart seriøst, det husker jeg nå godt selv og det :) men nå i ettertid seg jeg jo hvor mye dumt som ble sagt og gjort og ting som ble blåst helt ut av proposjoner :) Fordelen er nå vertfall at jeg har lært det som du arild sier :) tror jeg vertfall, har nå vert sammen med min kjæreste nå i snart 7 år og kjøpt hus og blitt forlova, så noe må jeg ha gjort rett vertfall :)
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77