TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #361013  av stianøverland
 
her kan vi legge ut i det vie å breie om vår bedre halvdel og ellers alt som hjertet begjærer, og endel som hjertet ikke skjønner en dritt av :)


kan begynne jeg da :)
vi har en liten på vei og fruen er 3 måneder og 2 uker på vei. var på første skjekk i dag og fikk høre første livstegn i form av hjerteslag. det banket 146 slag i minuttet, og var en helt spesiell følelse å faktisk få høre det lille barnet for første gang! ser frem til å bli pappa for første gang =)
 #361020  av ke25-toyoglide
 
Gratulerer, du har mye å glede deg til. :D
har en på 4 år og 6mnd, og en på 15mnd.
Han største er i barnehagen, og han minste er eg hima med fra mars til 19. August.
Ren fornøyelse. Med 2 kosebiler i gården som eg kan velge mellom (929 V6, og Ke25) så går dagene fort.
Eneste som er litt synd er at eg ikkje får gjort så mye som eg hadde tenkt til når eg hadde pappaperm. Men det er for me koser oss hele dagene.
Eg skulle bygge garasje, fikse Mazdaen, Fikse Rollaen, fikse huset++++++++++++++++++, men er ikkje skjedd så mye ennå. :oops:
 #361055  av ArildM
 
Yess yess, dama mi har forresten funnet ut at hun tror hun er Bifil
 #361060  av James
 
Gratulerer så mye ja :D Skal selv bli far nå om ikke lenge.. Min bedre halvdel har termin i begynelsen av august så blir spennende :)
Beholder selvsagt MR2en og fikk byttet ut CRX del solen hennes med en Subaru Impreza stv. 4x4 i helgen som var, så blir bra :P
Må da også sies at det var en liten pluss med at det ble en James JR. :mrgreen:
 #361062  av inzane2012
 
ArildM skrev:Yess yess, dama mi har forresten funnet ut at hun tror hun er Bifil
hehe, ja det kan jo så begge veier det... tror jeg hadde følt meg litt snytt vist madammen min kom og sa hu var bifil for så å bli ilag med ei anna dame... på den andre siden så er det kanskje større sjangse på få med deg ei ekstra jente heim etter fest da ;)
 #361063  av predator
 
ArildM skrev:Yess yess, dama mi har forresten funnet ut at hun tror hun er Bifil
Kan bli heftige oversakelser på deg da.. Men du må forhandle om og få bli med da :mrgreen:
 #361069  av FireWalk
 
på godt og vondt.. Får vel ta for meg det vonde jeg da.. Jeg kom tidlig hjem fra jobb og tok samboeren på fersken med "bestekompisen". Forlangte et svar men fikk bare beskjed om å dra meg ut. Så kom da denne fyren og skulle hive meg ut med makt. Endte med at jeg sendte fyren en tur på sykehus før jeg selv måtte på politi huset noen runder.. Siden har jeg vært singel og godt fornøyd med det igrunn :) så slipper jeg slike bekymringer.. Om det kom noe positivt ut av det så var det vel at bil interessen blomstret igjen etterpå. Fikk mer fritid og mer penger å bruke på meg selv nå som jeg ikke er forsørger lenger. :) så nå skal bilen få nytt interiør osv. Så blir det en fuktig gutte tur til syden i ferien. :)
 #361084  av bose
 
Ja det er best sånn. ihvertfall når mann leiter etter jobb og snart er på flyttefot... :roll: No ekstra ballast er overhode ikke aktuelt for tida.
 #361102  av ArildM
 
Spent på hva som skjer fremover ja. Tror ikke det blir et hærlig liv med 2 damer i senga hver kveld :roll:
Har sagt vi får ha et åpent forhold fremover, så får hun gjøre hva hun vil og jeg hva jeg vil.
 #361123  av inzane2012
 
ArildM skrev:Spent på hva som skjer fremover ja. Tror ikke det blir et hærlig liv med 2 damer i senga hver kveld :roll:
Har sagt vi får ha et åpent forhold fremover, så får hun gjøre hva hun vil og jeg hva jeg vil.
skal hu jakte på jenter og du på gutter da?? ;) hehe...
åpent forhold er nå å ta en "unødvendig" risk da, hadde jeg vert i din situasjon ville jeg heller prøvd å få madammen til å ta med seg ei hjem, og er du heldig får du vere med på leiken :)

Firewalk: den der er jævlig sur, jævlig surt når to personer mann stoler på ødlegger så jævlig....
 #361134  av ArildM
 
UPDATE: Definerte at hun fikk lov av meg å ha noen "One Night Stands" for å finne ut av hvorvidt hun er bifil eller ei.

Og forresten, de fleste karer er så dumme at de tror at om en bifil jente tar med seg en lesbisk jente hjem så kan du ha 3kant bare med å knipse med fingrene, der tar dere jævla feil. Lesbiske kvinner er stort sett utspekulerte dyr som driter i om dama mi har type eller ei, det er i alle fall det jeg har erfart.

Hun satt og flørtet med en annen jente på MSN når jeg kom hjem fra joggetur i går, og da ble jeg litt irritert, det ikke var en del av dealen vi hadde.

Åpent forhold er kanskje litt feil å si akkurat her da, men håper dere skjønner hva jeg mener. Synes jeg er jævla åpenhjertet og snill om jeg lar henne finne ut av det.

I mårrest sa jeg, du har dagen i dag på deg å velge. Enten velger du meg, med muligheter for å fomle litt rundt for å finne ut av legningen din. Ellers så tar du å pakker sakerne dine og drar her i fra. Jeg gidder i alle fall ikke å gå rundt å føle meg som dritt i mndsvis bare fordi at dama mi tror hun er bifil og vil prøve ut nye ting (aka kanskje også ha et forhold med en annen dame, samtidig som hun har meg).

Sjangsen :roll:

Mente ikke å hijacke tråden, men input taes i mot med takk.


Firewalk: Surt når man er midt oppi sånne ting. Det er fanden meg det værste jeg vet når man har hatt et godt forhold og så begynner den ene parten å rote rundt. Jævlig. Gleder meg til å komme videre nå. Blir sikkert litt mer bilmekking på meg også fremover :P
 #361142  av celicat23
 
Hvis dama di lurer på om hun er bifil og vil teste ut det, så er det litt på linje med "jeg tror jeg liker andre enn deg, og vil gjerne finne ut det mens du stiller opp for meg helt til jeg eventuelt finner ut at jeg liker andre og stikker fra deg. Og finner jeg ingen andre, så får du være bra nok."

Tror holdninger rundt sånne ting forandrer seg etter hvert som man blir eldre. "2 jenter, lesber, trekant!!!" hadde jeg tenkt når jeg var 20år, og ville vært kjempe glad. Men det er ikke så lenge siden jeg var sammen med ei som var bifil, og tanken på at jenta som jeg er glad i skal ha noe intimt forhold til en annen person, det er plutselig ikke like gøy lengre. Nest siste jenta jeg prøvde og date litt, hun viste seg å ha jobbet som stripper, vært i noen blader og hadde bra mye mer erfaring enn meg med trakanter osv. Igjen, tanken på og date en stripper er noe som hører ungdommen til. Nå så syns jeg det bare var næsty og skikkelig turn-off. Og jeg er så langt i fra "prippen" som man kan komme :)

Ellers er min erfaring med jenter at det er like spennende hver gang å finne ut hva som kommer til å gå galt så forholdet tar slutt. Etter hvert som man dater så finner man ut hvilke ting som ikke fungerer, og man blir flink til å sjekke sånne ting tidlig i forholdet. Men etter hvert da så kommer alle mulige rare uforutsette ting. Siste jeg var sammen med ville helst ha 4 unger og nærmest bo i skogen. Før det var det strippe-høna. Før hun var det ei som lider av horus-maximus og sliter med å ha bare en partner. Hun før der var gal. Og da mener jeg ikke bare at jeg syns hun var gal - hun har fått diagnose av psykiater. Før det så var det ei som ALT fungerte med, utrolig nydelig jente med riktig holdninger til alt, som alle kompiser ba meg slutte å prøve meg på for "hun er for fin for deg". Men jeg ordnet det (*stolt* haha). Hun kom plutselig med "jeg vil nok dra til ett annet land og studere i ett år". Da var det slutt. Du bare veit det kommer en dag da hvor hun griner og savner deg så mye, mens du hører en utspekulert kukk i bakgrunnen som "er bare en venn som jeg snakker med som bare vil trøste meg fordi han ser jeg har det vondt". Det er da koden for "en som alle oss andre gutter, som kjenner igjen ett lett bytte når vi ser det, og kommer mest sannsynlig til å knulle dama di i løpet av kvelden fordi hun er så ensom og sårbar". Det er alltid noe med damer. Og en felles ting som gjelder *ALLE* damer: har de ett lite problem, så blir det garantert større med tiden. Damer samler på problemer, og elsker å utvikle de til enda større problemer.

Jeg, der i mot, er perfekt. Ok, mulig det var min feil en gang når jeg aldri besøkte henne fordi da måtte jeg parkere bilen langs veien - og det var ikke aktuelt med nylakkert bil. Og kanskje det var en smule drastisk å slutte treffe ei annen fordi hun slo døra på bilen inn i en annen bil så det ble noen riper i lakken. Og for noen så har det vel vært litt for opplagt at min eneste interesse for de har vært de hullene jeg kan putte ting i. Og mulig de fleste andre har misstenkt det samme, for det har med de fleste vært sant. Men er det virkelig min feil at de fleste jenter er så uinteressange utenfor senga at når vi er ferdig der så vil jeg helst at de drar hjem til seg selv så jeg får være i fred? Jeg tror ikke det.
 #361144  av inzane2012
 
fint valg du ga henne arild :)

aprops min bedre halvdel :) jeg skal vel innrømme at jeg ikke er den flinkeste med tanke på husstellet, som vasking av golv, vaske badet, vaske kle, henge opp kle osv osv... og det har vel blitt sånn for hver gang jeg har gjort en av disse tingene så kommer samboeren min å klager på jobben jeg har gjort fordi det ikke er gjort godt nok, men her en dag i forrige uke gikk hun litt lenger... jeg hadde såttet hjemme alene fordi hun var ute på fest, og før hun gikk spurte hun om ikke jeg kunne henge opp noen håndduker til tørk, og som spurt så gjort ;)

det første hun så legger merke til når hun kommer hjem, er at jeg har hengt hånddukene til tørk på vranga med merkelappen ut, og dette blir det en stooooor sak uttav :? :? :? :?
 #361145  av ArildM
 
det første hun så legger merke til når hun kommer hjem, er at jeg har hengt hånddukene til tørk på vranga med merkelappen ut, og dette blir det en stooooor sak uttav :? :? :? :?
Hahaha :lol:
Hvis dama di lurer på om hun er bifil og vil teste ut det, så er det litt på linje med "jeg tror jeg liker andre enn deg, og vil gjerne finne ut det mens du stiller opp for meg helt til jeg eventuelt finner ut at jeg liker andre og stikker fra deg. Og finner jeg ingen andre, så får du være bra nok."
Er vel mer eller mindre det dama mi har sagt, og det er nok akkurat slik det er. Det kan hun bare glemme.

Genialt innlegg celicat23, det er noe med alle damer, syke mennesker.
Synd det er såpass godt å ha seg litt da :lol:

Fy fanden i dag har jeg fått mye gode råd, både her og fra kamerater. Jeg har sakte våknet opp til liv og ser nå at det mest sannsynlig blir slutt i kveld.

Det som er godt å se er at alle har vært igjennom dette. Det å gjøre det slutt med noen er som å dytte dama med blylodd på absinthrus ut i det store dype havet. Du er full, det er trist å se henne synke, det samtidig er godt å bli kvitt henne, du synes det er ekkelt å ro intill du er blidd edru, men fanden så godt det er å bli alene igjen :lol:

Takker for all input, synes jeg har vært flink, rasjonell og alt det der kvinnfolk som regel ikke er :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 77