TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #431757  av Rafinus
 
Hehe nå skal dere få høre noe morsomt.

Han som min tidligere x har rotet med før og mens vi var sammen som hun nå har dratt tilbake med er faren til to veninner av meg (Hun er 25 han er 55) og de har holdt på slik i en 5/6 år.
Har nå fått meget god kontakt med den eldste av de døttrene som er like gammel som oss, og har kjent den Familien i årekke.
hvordan blir det da i fremtiden hvis det eskalerer seg og jeg får min tidliger x til svigermor ;p
mUAHAHAHAHA.
 #434057  av ure
 
Liker Celicat23 :lol: :lol: :lol: :shock:
 #434842  av bose
 
Nå som det er over et år siden x-kjerring-faen-i-helvete gikk fra meg (vi sms som kommunikasjonsmedium), så sitter jeg nå egentlig å lurer på hvorfor jeg ikke brukte pengene på en flott båt i stedet! :lol:
 #434848  av Inz4ne
 
Best å bruke penga på seg sjøl og morsomme ting, damer er oppskryt!
 #434933  av Noxan8
 
skal ikke linke noe, men det begynner jo å komme slike dukker nå da :mrgreen: så når hu blir lite medgjørelig, eller er ferdig med sit arbeid, er det jo bare å stue henne under senga :P prøv det på et kvinnfolk, å se hva som skjer :mrgreen: :mrgreen:
 #434937  av Inz4ne
 
Drafter skrev:
Inz4ne skrev:Best å bruke penga på seg sjøl og morsomme ting, damer er oppskryt!
ja vi har jo alle høyrehånda..
eller venstre som erlend bruker..
Høyrehånda er trofast da, i motsetning til andre jeg vet om...
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 77