TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #445183  av Mr2mr2
 
ikke dumt :P

ikke at jeg spiller fifa eller ser fotball i utgangspungtet heller da xD
 #449755  av inzane2012
 
Jaja, en liten oppdatering da... Som noen sikkert husker så ble det slutt mellom meg og min forlovede i begynnelsen av mai... Lenge gikk jeg rundt og "fantasere" om at jeg skulle klare å vinne henne tilbake...

Men, så fikk jeg henne til å endelig vere litt ærlig med meg, og hun innrømte at hun har dreve på å og pult på en fyr fra uka etter jeg flytta ut... hyggelig med sånne... da vet du virkelig hvor mye de siste 8 åra av livet har vert verdt når hun ikke klarer å gå mer enn ei uke før hu sprer beina for nestemann...
 #449757  av Zepticon
 
Det bruker ofte å være slik, når en bestemmer seg for å gå ut av et forhold slik. Hun har sikkert følt på, og tenkt at hun vil ut lenge før hun faktisk tok det skrittet. Og mens hun ahr gått å tenkt på dette, prøvd å bestemme seg, og så endelig tatt steget å si fra, så har hun egentlig vært ferdig med forholdet lenge lenge, men har holdt sammen for din/deres/barn sin del, eller prøvd forgjeves å ordne opp. Og da når det endelig er ute, så er hun lettet over at det er over fordi hun ikke trenger å lyve til deg.

Det fører jo da til at dere står veldig ulikt når det faksisk skjer. Det er også derfor det er en ganske håpløs ting å skal "vinne noen tilbake" når den andre egentlig kansje har vært ferdig med forholdet for lenge siden, men ikke har klart å si fra før nå. At du ikke har fått sjangse til å prøve å ordne opp er jo dumt, men det er jo noe hun burde (og kanskje også har) tatt opp for flere måneder/år siden.

Det føles jo selvfølgelig dumt for deg, men det sier egentlig ikke noe om henne, siden hun nok har vært ferdig med "dere" mye mer enn den uken. Man kan jo si at hun burde vise hensyn til deg, men man kan også si at du skal vise hensyn til henne, og ikke henge alle dine følelser over på henne. Hun elsker deg ikke lenger, det er neppe hennes feil alene, og hun burde ikke ha noe skyldfølelse eller ansvar for det mer enn du selv har :)
 #449764  av inzane2012
 
At hun puler andre er ikke problemet i seg selv, det var jeg inneforstått med at hun kom til å gjøre før eller siden... det som er jævlig er at hun spredde beina før jeg knapt var ute av huset, og at hun har gått i ukesvis og lygd meg mitt opp i trynet...
 #449771  av celicat23
 
Det er bare sånn damer er.. De slipper ikke typen de har før de har ordnet seg en ny en. Når hun gikk lei deg for gud vet hvor lenge siden så begynte hun å titte rundt etter en ny en, og så fort hun visste at hun hadde funnet rett ny type så serverte hun deg nyheten om at "øøøh... pell deg ut". Det er ikke noe personlig om deg, eller gjør dama di til noe ekstrem hore - det er stort sett sånn de er hele gjengen.
 #449772  av Makk
 
celicat23 skrev:Det er bare sånn damer er.. De slipper ikke typen de har før de har ordnet seg en ny en. Når hun gikk lei deg for gud vet hvor lenge siden så begynte hun å titte rundt etter en ny en, og så fort hun visste at hun hadde funnet rett ny type så serverte hun deg nyheten om at "øøøh... pell deg ut". Det er ikke noe personlig om deg, eller gjør dama di til noe ekstrem hore - det er stort sett sånn de er hele gjengen.
Asians <3

Om du kan leve med den sykelige sjalusien og måtte gi litt kjærleik hver eneste dag da ;)

Sjalusien går ned når mengden lovelove du gir går opp :lol:
 #449773  av ArildM
 
Er nok veldig korrekt det som står ovenfor her.
Og absolutt ikke bare noe du har opplevd, selv om det er kjipt der og da.
 #449775  av Zepticon
 
celicat23 skrev:Det er bare sånn damer er.. De slipper ikke typen de har før de har ordnet seg en ny en. Når hun gikk lei deg for gud vet hvor lenge siden så begynte hun å titte rundt etter en ny en, og så fort hun visste at hun hadde funnet rett ny type så serverte hun deg nyheten om at "øøøh... pell deg ut". Det er ikke noe personlig om deg, eller gjør dama di til noe ekstrem hore - det er stort sett sånn de er hele gjengen.
Er ganske sikker på det samme gjelder begge veier ;)
 #449786  av inzane2012
 
jaja, har nå komt meg opp i leiligheten min nå, og har begynt å få ting på plass her :) Så ho kan bare seile sin egen sjø og kose seg gløgg ihjel med den nye kuken sin. Jeg er så ferdig med hu der som jeg kan få blitt, vertfall all den tid vi fortsatt bor i samme bygd og har en hund ilag som jeg er veldig glad i :)
 #449794  av celicat23
 
Etter flere år hvor det kun har vært besøk av noen ex'er for litt morro noen ganger i året så hadde jeg glemt hvor "gøy" det er med forhold, så jeg rota meg inn i noe.... og rota med RETT UT igjen. Jesus.. Denne helga tok jeg tak å kastet ut sofaen og satte inn kun EN god stol. Eneste stedet det er plass til 2 her nå er i senga. Så enten er du her for å knulle, eller så kan du dra hjem igjen. Perfekt.
 #450208  av inzane2012
 
jaja, da var det over og :D fant ei dame som jeg har hatt meg med ett par ganger nå :) Har alltid vert klar på mine intensjona om at det BARE var sex det var snakk om her... Men i kveld var nok siste gangen med denne. Endte opp med rene kryssforhøret om hvorfor jeg måtte gå så tidlig hjem, hva jeg skulle i helgen, hvorfor jeg ikke ville komme før, hvem jeg skulle ut med osv... Så her er det nok bare å takke for seg og komme seg videre :)
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77