TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459520  av celicat23
 
Boxster er sikkert gøy å kjøre, men det kommer for evig tid til å være kommentarer som "Var det typen din som kjøpte bilen til deg?" og "Hadde ikke råd til en 911?" hvis du kjøper :D Skulle jeg ha kjøpt noe jeg kommer til å bli mobba for så hadde det heller blitt denne:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=119997603

Det eneste du må leve med da er i det minste spørsmålet "Hvilken motor er det?" hvor du må plukke opp mobilen og late som noen ringer deg og du må bare dra for det var sånn haste ting du fikk telefon om og sorry men kan ikke prate noe mer hadetbra :lol:
 #459525  av celicat23
 
Jepp... Mustang med 4 sylindre. Høres ikke det gromt ut? :roll: :lol: Det er 317hk eller der om kring så det flytter seg sikkert, men du VET at alle kommer til å le godt når de får liret av seg spørsmålet om "hvilken motor er det?". Da spiller det ingen rolle om bilen faktisk er gøy å kjøre, for du kommer til å skamme deg når du må svare "ecoboost" :lol:

Nå er jeg over på å forsøke finne ett eller annet (hva som helst) som jeg kan vaske og pelle på og dra frem kamera å ta noen bilder av. Mai er jo snart over, og sommeren er ikke akkurat lang :?
 #459530  av ArildM
 
Hard pass :lol: Sikkert med en egen høyttaler som lager kunstig v8 lyd i kupeen (slik som Lexusen min har med V6 lyd i :lol: ). Slik at du blir påminnet hver dag om hva bilen eeegentlig burde ha av motor for å leve opp til sine forfedre. Hadde vært kulere om den hadde vært ren EL, da kunne man i alle fall sagt at det var en fremtidsvisjon?
Muskelbil skal ha V8, selv om den nye Ford GT40 saken klarer å dra av V6 helt fint, men mest fordi det er en sportsbil og ikke en muskelbil.
 #459599  av ArildM
 
Sikkert kjekk liten bybil :D
Men ikke noe her ute på landet hvor alt er minimum 5mil unna :mrgreen:
 #459621  av ArildM
 
Hehe, inne på noe der, igjen sikkert grei i en flat by hvor alt er salt? Men koort akselavstand bør vel tilsi at den kan snurre høvelig enkelt?
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 271