TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #461474  av Makk
 
Sniffer på supra fra tid til annen slik som alle andre Toyota frelste... Nå har jeg ledd å spydd av mye diverse BMW, men det er på tide å komme med litt spark til egne rekker..

Og da må jeg si meg kraftig irritert på disse Aristo folkene som annonserer det som en Supra....

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=159709571

Du kan putte motoren i en boble, som noen garantert har funnet på å gjort en eller annen plass, men det blir fortsatt ikke en Supra, samme hvor mye Toyota puttet den motoren der helt originalt, det er ikke en Supra. Capiche?

I mean, motoren som BURDE vært i MR2 MK II sitter i en jævla Camry :mrgreen: :mrgreen:
 #461478  av magnesmurf
 
Makk skrev:Sniffer på supra fra tid til annen slik som alle andre Toyota frelste... Nå har jeg ledd å spydd av mye diverse BMW, men det er på tide å komme med litt spark til egne rekker..

Og da må jeg si meg kraftig irritert på disse Aristo folkene som annonserer det som en Supra....

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=159709571

Du kan putte motoren i en boble, som noen garantert har funnet på å gjort en eller annen plass, men det blir fortsatt ikke en Supra, samme hvor mye Toyota puttet den motoren der helt originalt, det er ikke en Supra. Capiche?

I mean, motoren som BURDE vært i MR2 MK II sitter i en jævla Camry :mrgreen: :mrgreen:
Det der er jo en lexus GS, ikke toyota supra :lol:
Motoren som burde sittet i mr2 sitter i de aller fleste pensjonist og familiebiler, inkluder minibusser og suver i amerika. Sitter i blandt annnet Camry, Avalon, highlander, estima og rav4. Den mest spenstige bilen med 2gr er nok blade master. Hvis du ikke vet hva det er, google den :wink:
5dørs auris med 2gr :twisted:
 #461479  av ArildM
 
2GR all the things :mrgreen:

Men ja, er litt søkt å prøve å selge en Aristo eller noe som helst annet som en "Supra" bare fordi det sitter en 1jz/2jz motor i den :lol: Enkelte som prøver å redde seg med å si at den er bygget over samme lest, og deler masse deler med Supraen :lol:

Jeg mener det er en kul bil, men la den jo for fankern være den bilen den er. Ikke noe annet!

Har sett litt på SC400/SC300 , noen av bilene måtte man søke på Supra for å finne i det hele tatt :lol:
 #461539  av ArildM
 
Ugh, fugly :lol:
Uansett hvor mye du måtte legge i av tid på det der så blir det aldri en Ferrari :lol:
Hvorfor MÅ folk bruke tid og penger på slike ting? Greit man skal ha toleranse for alt innafor bilkultur, jeg kan godta å forstå mye, men akkurat dette, aldri.
Må i så fall bygges om til å være noe helt nytt, noe eget, ikke en kjip etterlikning av noe annet.
 #461541  av magnesmurf
 
Lå jo en slik 355 replica til salgs lenge på en mr2 gruppe i england i høst. Eieren sleit med å få solgt bilen for 500pund :lol:
 #461553  av ArildM
 
Når ble en 1.6 FWD Celica og "Carlos sainz " noe som hører i lag i samme setning?


2GR swap kanskje? :D
Så jo ikke dårlig ut i chassiet da, bare kjipt å ha "light" utgaven uten 4WD :lol:
  • 1
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 269