TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #461596  av ArildM
 
Gammel bimmer ruster ikke, stålet korroderer og blir til gullstøv :lol:
Vanskelig å si, men er jo mistenkelig når man har lagt såpass mye i å sveise opp et slikt prosjekt at man ikke har mulighet å fullføre det? Hva er liksom grunnen til å selge?

FÃ¥r jo et finfint vognkort til 150lapper da :lol:
 #461600  av celicat23
 
Ombygd 1990 model.. Før den bilen er satt sammen igjen så har du passert 200.000kr for lenge siden, og m5 som triller og går fra den tiden starter på 20.000 euro i tyskland. Han er kanskje bitte bitte bitte litte granne optimist.
 #461831  av magnesmurf
 
ArildM skrev:Corolla GTSi?
NÃ¥r ble en 4afe corolla unik i Norge?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=171085076
Ikke veldig unikt, annet enn at SI sport av den genereasjonen ikke ble tatt inn hit.
Tidligere utgaver var å få i SI utgave.
Motoren er ikke unik, men du får sportsinteriør og stylingpakke da :lol:
 #461833  av ArildM
 
Sant nok, er vel slik det ble med mange "GTI" biler utpå 90-00 tallet...
Strengt tatt er vel tilogmed F-sport utgavene av Lexus ofte det samme :lol: :oops:
Men noen gang er vel ikke litt styling og noen ekstra dekaler så dumt å ha da 8)
 #461937  av ArildM
 
Menmen, det er jo en Toyota "Supra" Aristo V300 vertex edition med original 2jz gte vvti 3l twinturbo supra motor :lol: Eller er det en GS300 Lexus Supra? :lol:
 #461939  av ArildM
 
GT86 er på godt og vondt en moderne AE86, noe som "alle" har råd og tid til å modde.
Dermed er også utfallene ganske så varierende :lol: Men denne var derimot helt finfin :wink:
Er vel et originalt styling-kit kombinert med litt senk og noen smådetaljer, og det ser heeelt oppegående ut :wink:

MCM har kjøpt en BRZ nylig, spent på hva de skal gjøre med den :)
Kunne nesten ha tenkt meg en helt stock GT86 selv, bare for å ha blanke ark og mulighetene foran meg for å lage noe helt etter min egen smak 8) En fordel helt klart forbeholdt nyere biler, og ikke noe man enkelt kan gjøre med en AW11 eller SW20 uten å ødelegge "the purity" :lol: :mrgreen: Har heldigvis en Sw20 helt etter min egen smak så jeg tror jeg har det greit i noen år til :wink:

Noen som vet hvilke bolton kits som finnes til GT86 nå? Kan man bare kjøpe noe plug and play kit for å få 3-400hk liksom?
 #461944  av Makk
 
Trassig at motoren på gt86 er så promp originalt.

Klassisk toyota, MR2'en har bare for små motorer til en kommer til turbo og beams, celica er tung som et fly og skulle absolutt hatt v6 originalt....


Original st185 er også passe sløv, 200 hest er ikke mye på 1600 kilos bil med tap i awd systemet.

Og haha, supra med automatgirteknologi fra 1970 :lol:

Dem har laga mye rart.
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 271