TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #457483  av ArildM
 
Den ble annonsert tidligere også til høy pris, men ikke solgt da heller.
Tror nok ikke en SW20 er i stand til å hente inn slike priser, enda. I alle fall ikke en "vanlig" med 156hk motor :)
 #457486  av magnesmurf
 
Hadde det være en orginal turbobil med lav kilometer som var ekstremt godt tatt vare på kunne kanskje den prisen vært mulig. Hadde det vært 3.rev med 175hk og km.stand under 100k så kunne nok 80-90k kr vært oppnåelig.
Den lyseblå 93 modellen har jo ligget til 80 i årevis uten å bli solgt.

Nå er jo mr2 på bunn prismessig, så det er nok temmelig fantasifullt å drømme om 130k for en standard bil som ikke har stort mer for seg enn at den er godt vedlikeholdt og ikke ødelagt av styling eller annet tull. Servo, abs var jo standard på 93 modeller, så er bare skinn og ac som er option på den. eberspächer er jo ikke akkurat noe pluss.

Han får vente 5-7 år, så er nok prisen realistisk, da begynner de å bli skjeldene og har fått samleverdi for fler enn oss innbarka entusiaster.
 #457524  av OleST
 
Hvor er wankelen daaaaa? :P

kul bil, sikkert morsom og kjøre med 4wd og litt effekt.

mazda må seriøst lage en ny RX modell, er jo også ganske heftig lyd i en wankel om den er portet riktig.
 #457525  av OleST
 
RS4 er kul bil men den 4.2 åtteren mangler noe, det er jo bare 420hk :P (kompressor hadde vel gjort seg greit på den?)
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98382113

ps: alle de utvendige "rs4" detaljene og rs4 stylingen skulle vert fjernet og byttet ut med standard a4 for og oppnå sleeperstatus.

er jo også en kul toyota på finn (som kanskje forsvinner snart og havner hos noen her på forumet :D )
https://www.finn.no/car/used/ad.html?fi ... s=98102408

ps: det er ikke jeg som kanskje skal kjøpe den, skulle gjerne ønske det da den sikkert hadde vært grei og ha som hybel hvis jeg må flytte fra eidsvoll til støren :P
 #457526  av lasse
 
Har faktisk vært med en tur i en sånn rs4 med ettermontert MTM kompressor på rudskogen for noen år siden, var vel rundt 550 hester mener jeg å huske, gikk helt greit den :)
 #457537  av ArildM
 
Stilig den Mazdaen. Hvis den er noenlunde lik i "spirit" som 323GTXen jeg hadde er det en utrolig morsom bil :)
Litt sånn smålig sleeper utseende på den også :)
 #457630  av OleST
 
Minner litt om "general maintenance" fra roadkill.
 #457634  av celicat23
 
Veeeel... Du får en pen CLS AMG for 400.000kr, så 485.000kr fordi det er montert litt styling og folie er helt urealistisk :) Og så har disse det helvetes DRITT "active body control" hydrauliske møkka systemet til mercedes, som er kjent for å koste deg en 50.000kr i året i vedlikehold..... Men hadde den vært priset litt mer realistisk så skal jeg innrømme at jeg vet hva det koser å forsikre en av disse (hvorfor har jeg sjekket det da tro :lol:), og jeg hadde nok vært inne i helvete fristet :D
 #457647  av ArildM
 
2. gang den annonseres for latterlige 250lapper..
Interiøret er gjennomført, men den er ikke i nærheten av verdt prisantydning imho :)
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 271