TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #463756  av ArildM
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=226527554

Dette må for min del kanskje være årets verste annonse :shock:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Gikk inn på annonsen i trua på at det var en helt ok Celica. Men for hver eneste bilde ble annonsen mer og mer shitty. Så begynner man å se oversprayingen på ett bilde, først skvettlappene. Så kikket jeg i motorrommet, først så jeg sølvsprayen, så så jeg overspray av sort spray. Så så jeg rød overspray på toyota logoen under panseret, så at selve panserstangen er hvit både oppe og nede. Så går det opp for meg. Hele forbanna bilen har overspray hvor enn du måtte se. Støtfangeren er mekka med finfin netting, og så hobbylakkert. Avslutt det med at setene er smurt inn med olivenolje så har du en nydelig bil for mange år fremover...

Avsluttet med å lese annonseteksten:
"Sjelden celica 2.2lit amerikansk modell, med ca 200 hester. Bilen er på en veldig bra stand, motor gir og clutch fungerer fint med veldig goy lyder, kommer fra motor. Mer info skrive eller ringe 48652681."

:| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :|
 #463760  av ArildM
 
Jojo, alle vet jo at NA motorer lett kan doble effekt ved å sette på hot air intake og 4" japsepotte på ellers org eksos :lol: :D
 #463769  av ArildM
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=229038993

Bilde

Ser ut til at Ivar selger begge Corollaene. Begge må sies å være veldig lavt priset? Den sølvgrå han hadde gikk for 65 lapper ila noen timer :? Håper bilene havner i gode hender, og ikke bare kommer ut for salg til dobbel pris til våren :)

https://motor.no/bil/er-toyota-corolla- ... bil/200513
 #463774  av Makk
 
Helt ærlig så finnes det ikke noen verre måte å sørge for at du får rust enn å gjør noe lignende som det der.

I den forstand, om noen av dere skal avsted å se på bil å noen har ettermontert skvettlapper foran, se jævlig godt etter om det er drillet med selvborende skruer eller om det er brukt originale fester......

Om noen tror att Pappa working man som bare skal selge rusket han satt det på selv har gjort en skikkelig jobb, så er man mer eller mindre desillusjonert lol :D

Rustfritt understell ja, på en selvbærende bil? Karosseriet er jo faen meg rent søppel, 3000 kroner, kanskje 1500 for fornærmelsen.
 #463795  av Makk
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=213329563

Hvor mange kilometer av SVV sin kuk må suges for å få noe sånt i ett vognkort?? :shock: :shock: :shock:

Mulig personen jobber på SVV? :lol: :lol: Venstre hånd vet jo ikke hva høyre hånd gjør der, å dem begge får beskjed fra høyre lilletå om hva som skal gjøres hver, dag bortsett fra Tirsdag i advent, Onsdag i julefri og Lørdag på hver countryfestival, da er det ikke godt å si hvem som bestemmer hva.
 #463797  av OleST
 
Jesus... ja der var det jo myyyye som egentlig ikke er mulig å få godkjent.
 #463801  av OleST
 
Eventuelt prøve å skaffe deg gullmedalje i kjeppsug hos svv sånn at du også får vognkort med gullkant :lol:
 #463803  av ArildM
 
Ettersom det står Tuv/Dekra i annonsen, så kaan det jo hende at noen faktisk har brukt uhorvelige summer på å få syklustestet motor ++++ godkjent bur +++ i Tyskland. Men hvordan de fikk godkjenning i Tyskland, det vet jeg ikke :lol:
Ikke noe i veien med bilen sånn sett, men 900lapper for det som strengt tatt er en banebil er ikke noe jeg kan skjønne...

Motorrommet kunne jeg sikkert ha levd med, men strippet interiør og egne kontrollere og stripset ledningsnett har jeg stor tvil på. Uansett om det er veldig ryddig gjort er det vel en grunn for at Toyota ikke stripser alt 100% fast med null mulighet for bevegelse?
 #463808  av magnesmurf
 
OleST skrev:Eventuelt prøve å skaffe deg gullmedalje i kjeppsug hos svv sånn at du også får vognkort med gullkant :lol:
Jeg trengte ikke å smake p*** for å få mitt vognkort :wink: :lol:
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 269