TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459244  av ArildM
 
Vr4 stylinga er vel original? Synes den kler bilen jeg. Kanskje ikke diskret, men heller ikke meningen :)
Eneste turnoff var blått bling i motorrommet, ikke helt min stil, ellers strøken bil da 8)
 #459246  av OleST
 
Vr4 stylinga er original på en vr4 såklart. Men jeg er ikke så veldig fan av den.
 #459377  av ArildM
 
I all useriøsitet så kan man jo ta en vri ala MightyCarMods på den Civicen da?

Ta en ricer og sette den tilbake til noe kult? Den har jo faktisk godkjent både VTI motor og senkesett i vognkort.
Bilde
Myye fugly å rive ut, men om chassiet er i god stand er det jo ikke så ille inngangsbilett til en liten gateracer?
Om man noen gang kan bli kul i en Civic da :lol:
 #459458  av ArildM
 
Greit å true folk til å kjøpe bilen da. Så slipper du å få så mye bryderi i etterkant, like greit å sette stilen for hvordan salget skal foregå med en gang :mrgreen:
 #459460  av ArildM
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=104560051
Avstandsgrei bil :mrgreen:
Negativt om bilen:
Rust i dører, rustflekk på panser, den har vært krasjet på høyre bakskjerm men reparert som forsikringssak i 2004-2005(?) og alt ser greit ut, venstre forskjerm har fått seg en bulk og begynt å ruste, noen sømmer i førerstol har begynt å løsne.
Tipper han må litt ned i pris.
  • 1
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 271