TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #457849  av ArildM
 
Så den der jeg også. Trodde det var en FWD Celica mtp prisen :shock:
Er den relativt rustfri er dette et konge utgangspunkt for en heftig bil :)
 #457851  av OleST
 
frister fælt men jeg skal jo ha lappen i tillegg også da.... (bruker jeg 22000 på og kjøpe celica så har jeg bare 8000 igjen til lappen og det blir vel litt lite :oops: :cry: )
 #457856  av OleST
 
tja... hu er nå sporty i hvertfall :lol:
 #457866  av celicat23
 
Akkurat nå ser Ole for seg en skikkelig slesk dude som kommer dinglende med nøkla til en gammel E500 og en crispy 50-lapp og sier "Detta er til deg gutten, så kan du dra ut å kjøpe deg en slikke-pinne mens mamma'n din også får en" :lol:

Neida, man skal ikke tulle med mamma'n til folk. Mamma'n til Ole er sikkert en respektabel dame som ikke gjør sånt.
 #457869  av Makk
 
I lol'd :D

Men jeg ser av en annen tråd at du sitter på en supercomputer som NASA kunme ha bruk for, selger du den så kan du jo la nerdelivet forsvinne og tre inn i bilprosjektenes verden med grunkene du får for den der :D
 #457870  av OleST
 
I wish... Kan ikke selge PCen på grunn av dens opprinnelige eier (er gammel server fra en flyplass og IT fyren som ga meg serveren kan miste jobben om jeg selger den fordi serveren skulle egentlig ha blitt kastet)
 #457871  av OleST
 
ArildM skrev:Pass deg så du ikke får ny pappa OleST :lol:
Hmmmmm.... :lol:
 #457872  av OleST
 
celicat23 skrev:Akkurat nå ser Ole for seg en skikkelig slesk dude som kommer dinglende med nøkla til en gammel E500 og en crispy 50-lapp og sier "Detta er til deg gutten, så kan du dra ut å kjøpe deg en slikke-pinne mens mamma'n din også får en" :lol:

Neida, man skal ikke tulle med mamma'n til folk. Mamma'n til Ole er sikkert en respektabel dame som ikke gjør sånt.
:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol:
 #457889  av OleST
 
VTEC power! (honda s2000)
https://www.finn.no/car/used/ad.html?fi ... =100651936

s2000 er jo kul bil da og med spjeld, trumpeter, friere eksos og litt snope kammer så hører du i allefall når vtec`n slår inn!
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 269