TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #455980  av OleST
 
ArildM skrev:Dere vet at det å like VW er grunnlag til permanent utestengelse? :mrgreen:
rimelig sikker på at den handlingen vil gi permanent utestengelse grunnet maktmisbruk :P :lol:
 #455994  av OleST
 
ArildM skrev:Admins setter reglene :mrgreen: :wink:
Følte meg rimelig liten nå.... :lol:

"Arild the iron fist" :P
 #455997  av Makk
 
Vw er en sånn rosahåret megafeit 50 år gammel traktorlesbisk militant feminist, styr langt unna.

Forøvrig også symbolet på at du har gitt opp livet å et kvinnfolk styrer kontoen din, balla dine å absolutt all din tid til ølkonsum. (Passat, Sharan)
 #456000  av laffy
 
Hehe, par av kommentarene over her minner meg om de som kun likte Volvo 240 i yngre dager pga det var det foreldrene kjørte. Verden er mer en bare mr2 og celicaer 8) så lenge det ser kult ut så betyr ikke logoen i grillen noe :D
 #456011  av ArildM
 
Alt er tillatt bare ikke i vår kirke? :lol: Her tilbedes o hellige Toyota.
Ære være Toyota i det høyeste 8)

Neida, tråden er åpent for alt og alle! :)
 #456045  av ArildM
 
Så klart vi er åpne for alt og alle av diskusjoner og innlegg :) All aktivitet er god aktivitet for min del :)

Kan jo være et "røverkjøp" den bimmern siden det ligger så lite bilder utav den? :lol: Hadde enda prisen vært satt et stykke under hva enn som er normal pris for gammel bimmer :)
 #456108  av magnesmurf
 
Bilde 8 av 13, dårlige bilder, men ikke alltid at blått er flott... https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=88982564
Til skrekk og advarsel finnes også tilsvarende bil med grønt interiør.. det er veldig veldig grønt :cry:
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 271