TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #456109  av ArildM
 
Ingenting som et hvitt/grått skinninteriør som bokstavelig talt er brunt fra all dritten til forrige eier :lol: 8) Yummey!
 #456112  av Makk
 
PÃ¥ det temaet om idiotiske annonser..

Synes det er bra mange her inne også som poster "jeg kjøper xxx del" eller jeg ønsker dittogdatt"

Så ser du ikke ser vedkommende noen sinne logge på EVER again.

Mulig og slette litt diverse sånne 1 post kjøpere sin konto som aldri svarer uansett??
 #456114  av ArildM
 
Bruk rapporteringsfunksjonen, så sletter moderatorene / admins hvis det er noe som ikke stemmer :)
Er ikke alltid vi får med oss alt :)
 #456120  av OleST
 
ArildM skrev:Bruk rapporteringsfunksjonen, så sletter moderatorene / admins hvis det er noe som ikke stemmer :)
Er ikke alltid vi får med oss alt :)
Nå er ikke dette on-topic for tråden men si ifra om det er behov for en moderator til, jeg hjelper gjerne til! ;)
 #456130  av ArildM
 
Hehe, omtaler meg selv i flertall jeg :)
Neida, er nok ikke så mange aktive moderatorer her inne lenger. Kan godt legge deg til OleST. Er ikke akkurat noen storjobb såpass perfekt lite aktivitet det er her inne :)
 #456149  av Philip
 
v1kiz.jpg
v1kiz.jpg (15.73 kiB) Vist 3112 ganger
 #456158  av OleST
 
ArildM skrev:Hehe, omtaler meg selv i flertall jeg :)
Neida, er nok ikke så mange aktive moderatorer her inne lenger. Kan godt legge deg til OleST. Er ikke akkurat noen storjobb såpass perfekt lite aktivitet det er her inne :)
Er ikke noe problem for meg og "vokte forumet" :lol: (bruker jo og kaste bort en god del tid her inne :roll: )
 #456170  av OleST
 
celicat23 skrev:Det er bare å ta turen til lillestrøm..
avensis33.JPG
You win.
 #456184  av celicat23
 
Når den eneste andre EVO 8'n som er stil salgs står til 350.000kr så kan det vel ikke være så galt med 259.000kr for denne?

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=90255069

Og gult er kult.

*edit* nå er prisen justert opp til 299.000kr

*edit* tilbake til 259.000kr igjen, og jeg ser via vegvesenet at km.stand på denne bilen er det noe rart med så kan vel være en bil som ikke ender opp med å være så billig uansett...
Sist redigert av celicat23 den 07 feb 2017 11:17, redigert 2 ganger totalt.
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 271