TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #456345  av Makk
 
Ser prisen på den kameleonslakkerte går nedover, startet vel på 130 ish ?

Blir vel akkurat i riktige prishjørnet når savnet etter turbo2 blir for stort for meg, og når han setter på igjen den vingen som alle MK2 har fødselsrett på og få.

Ser så ræv ut når den mangler! :p
 #456576  av celicat23
 
https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92046084

Hadde dette vært en 500 så hadde jeg allerede kjøpt den. Skjønner at interiøret ikke er for alle, men harry-tassen i meg hadde følt seg skikkelig hjemme der :lol: Vet liksom bare ikke om 250hk på 1700kg gjør at det er så veldig gøy å kjøre :? Men liker utseende.
 #456579  av ArildM
 
Fet bil.
Men hørtes litt halvdau ut? Ser liksom ikke helt for meg som du sier at det er noe annet en en grei cruiser med hk/vekt forholdet der :) Men igjen, trenger du mer? Er jo 110 maks på motorveien uansett?
 #456581  av magnesmurf
 
Makk skrev:https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92135165

SÃ¥ bra ut til han mente at 60 tusen for en bil med ingen kompresjon, ripet og ikke godkjent ombygg var en "lav" pris
I og for seg ikke en annonse. Men siden vi først var inne på overprisede ting er det alltid like morro å snu seg til hifiverden når det kommer til overprisede ting..

En strømkabel til begjær? Sjekk prisen for 2,5 meter med strømkabel i linken. https://oslohificenter.no/kabler/stromk ... in-2-power
Og selvfølgelig spiller det ingen rolle at strømkabelen bare frakter strøm fra normale kabler inni veggen og den siste meteren videre til forsterker.... :lol:

Og evt en HDMI kabel, som frakter et digitalt signal. Det finurlige med digitale signaler er at det er en datastrøm, som enten kommer frem til kilden korrekt eller ukorrekt, så signalet blir ikke noe bedre så lenge det er korrekt.
https://oslohificenter.no/kabler/hdmi-k ... a-2-4k-uhd
 #456583  av celicat23
 
ArildM skrev:Fet bil.
Men hørtes litt halvdau ut? Ser liksom ikke helt for meg som du sier at det er noe annet en en grei cruiser med hk/vekt forholdet der :) Men igjen, trenger du mer? Er jo 110 maks på motorveien uansett?
250hk og v6 holder sikkert PLENTY for å bare sulle rundt i sommer med taket nede. Det er nok bare en liten frykt for at det blir kanskje litt kjedelig å kjøre rundt med en v6 når forrige bilen var litt sprekere :wink: Det er egentlig det hele. Og da tenker du sikkert "prøvekjør den da di feite hore!" men denne er ikke vinterkjørt, og jeg skal ikke være første idioten som drar den ut på salta veier. Så da er det enten å vente på at det blir tørre veier igjen å håpe at ingen andre kjøper den i mellomtiden, eller eventuelt bare ta en sjanse å kjøpe uprøvd. Alt kan jo uansett selges igjen. Det er uansett ikke sikkert vi kan bli enige om prisen, når han har lagt seg på samme pris som du får en 500 av samme årgang for. Jeg kan ikke betale så mye for en 350, selv om den ser kul ut.

Er egentlig det som det handler mest om: hva jeg forventer å få igjen når jeg skal selge bilen. Jeg er ikke ute etter å tjene penger på å eie en bil i 1-2 år, men jeg er heller ikke ute etter å tape en haug med penger. Jeg har f.eks. merket meg SL 55 AMG'ene som ligger ute til ca 500.000kr. Sikkert DRIIIIT morsomme biler, men magefølelsen er at jeg kommer til å få igjen 425-450.000kr max når jeg selger så det er ikke aktuelt. Det er for mye penger å hive rett ut av vinduet bare fordi jeg vil eie cab en sommer eller to - som med norsk sommervær betyr at jeg kanskje får 10 turer ut med bilen i løpet av sommeren.

Dette var da kveldens uinteressange høyttenking om noen skikkelige "first world problems", som hvis de blir lest av noen med faktiske problemer så sitter vel de nå å lurer "hva slags FAENS DRITTFOLK er det her!?" :lol:
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 271