TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #457042  av magnesmurf
 
celicat23 skrev:Shit, jeg tror jeg fant noe styggere enn fiat multipla:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=95284300

Bilde
Litt morro når navnet blir like dårlig stavet som ordet blir uttalt av kinesere. Hvor mye vedder du på bilen egetlig skulle hete "action"? :lol:
 #457044  av OleST
 
vet ikke om multiplaen er noe penere jeg altså... fins mye stygge biler, noen er så stygge at de blir kule mens andre biler er for stygge til og være kule. (uaz 452 for eksempel, jeg synes den er knalltøff på grunn av det merkelige og litt "stygge" utseendet)
 #457130  av OleST
 
Skal jeg rane banken da eller? Jeg har i skrivende stund 30344kr.... :roll:
 #457132  av OleST
 
Nei, er håpløst og finne fast jobb når en er under 18... Jobb i feriene er null problem men ellers så går det dårlig, enten på grunn av at arbeidstid kolliderer med skoletid eller "siden du er under 18 så har du i følge norsk lov ikke lov til og håndtere penger, tobakk eller alkohol" :(
 #457133  av Makk
 
Søk på Hæhre, Implenia, LNS, AF eller Skanska.

Garantert jobb som betaler kickass om du er villig til og ha en fysisk jobb.

Jeg jobber selv i Implenia som anleggsmaskinrep, 700k pluss, om jeg hadde giddet negerjobb i tunnel så er det en easy 800k pluss!

Gode friordninger
 #457134  av OleST
 
Da søker jeg hos Implenia og skriver "mangler arbeidserfaring men dere kan snakke med makk" :P

Får slenge ut noen søknader.
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 271