ArildM skrev:Men verdt det? Kanskje?Den var hysterisk morsom om vinteren, og den tok seg frem over så lenge man ikke ploget så mye snø at den sto oppå snøen.
Caldina stasjonsvogn med 3sgte (5.gen?) er jo om noe mer praktisk, etter hva jeg hører mulig å få ned under litern(???) og ikke så mye feil på. Så sånn sett kanskje mer fornuftig. Men Subaruen er nok mye mer morsom på vinteren.
Men men, har jo sånn sett grei bruksbil nå også. Godt under litern på småkjøring, og grei 4wd/awd
Husker godt en dag med speilblanke veier, underkjølt regn og blankis overalt. Kjørte natrulig nok ikke motorvei hjem, men småveier. Alle holdt seg hjemme, så møtte kanskje 7-8 biler på turen hjem fra jobb. Alle bilene jeg møtte lå i grøfta Piggdekk og diffsperrer var oppskriften på å komme seg helskinnet gjem.
Den var hysterisk morsom, men STI har annet understell enn wrx. Og som bruksbil er nok wrx bedre. STi var såpass stiv at man kjente hvert eneste gruskorn på veien. Så den var ikke optimal som pendlebil når man sliten etter jobb
Men som leketøy, knall. Dog, den er tung. Og føles tung. Så det finnes langt smidigere biler på veien.
PÃ¥ isbane gir det dog en opplevelse uten sidestykke
Vedlegg
sigdal05 2012.jpg (62.3 kiB) Vist 662 ganger
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.