TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464668  av ArildM
 
prøvekjøring skjer med meg i bilen og godkjent finansiering.
Oooou
Med 156hk så er det ikke bare bare å temme en SW20 :lol:

Så den lå ute til 150k for et par dager siden.
:roll:
 #464673  av ArildM
 
Merche i de årene der er vel katastrofepreget med biodegraderbart ledningsnett og ruster verre enn en gammel japse? :O

Gammal Yota kassebil går vel lett til eksport til afrika til den prisen om ingen andre vil ha den. WTF er den grillen i front da? :lol:

Og den Camry limmoen har vel vært til salgs helt siden han typen sto frem i Broom og skrøyt av at han hadde mast i to år på å få kjøpe den?
https://www.tv2.no/a/14196692/
:roll:
 #464676  av celicat23
 
Ledningsnett-problemet var jeg ikke klar over før jeg så på en E500 og de skrøyt av at ledningsnettet var bytta. Lurte faen på hvorfor DET skulle være noe å skryte av, og da fant jeg ut om det nedbrytbare dritet. På noen biler nå så er det ikke ledningsnett å oppdrive lengre heller visstnok.

Rusta starta vel når W124 slutta, i 1995-1996 eller rundt der. Synd for det er godbiter som E55 (https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253310157) fra den tiden som kunne vært gøy å eie, men det er jo bare å glemme.

Det jeg lurer mest på med camry limousinen er hva den sier om deg. Type du vet hva du tenker hvis det kommer en porche 911, ferrari, senka mercedes e220 CDI som er lease'a med sota ruter/store felger/amg-logoer... Det er stereotyper man forbinder med alt.... men Camry LIMOUSINE? Da er du ett mysterie :lol:
 #464677  av Makk
 
Hadde dem bare vært fremsynte nok til å bruke en V6'er camry til det der og ikke en basic modell haha.

Litt bodysnacksing hadde ikke vært feil heller.

Tbhden ekte verdien ligger vel i kuriositeten, som er lav på Toyota, eller reservedeler.
 #464678  av ArildM
 
Imponert over at den har gått 165000km .
Så den må jo ha blitt brukt en del i sin tid :)
 #464688  av OleST
 
Øh, jaguar gulvteppe? som gulvmatte forran? :?: wtf :lol:
 #464801  av ArildM
 
Men 90talls greier fra Japan er jo nostalgi, og alle vil ha det? :lol:
Har fullt borderstylesett og catback som vurderes solg separat, hvis jeg får bra bud.

Kjøper du bilen for 45k får du det med på kjøpet så lenge jeg har det.
Bare å kaste seg rundt her! Er du heldig får du med både eksos og styling, hvis ikke selgeren har solgt det først da :lol:

Har vært veldig lite kurrant SW20 til salgs i år? I alle fall andre enn objekter til 40-60k.
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 269