TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465246  av mr2pondus
 
ArildM skrev:https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=290192819
Bilde

Kan alt bli kult med felger? Tenkte i alle fall ikke denne generasjonen Corolla hadde så veldig mye håp, men tok litt feil der gitt. Helt kurrant bruksveteran det der :D
Aiai! Min første bil var en slik! 1986 mod 1,3 i sølv! Søkklastet med Rockford,Alpine og MTX. Dette bidro til å evakuere absolutt ALT av akselerasjon!
 #465249  av ArildM
 
Good old days :D

Sånn typisk bil som gikk vesentlig bedre om du var alene eller om du hadde den fullasta med kamerater og øl :lol:
Nostalgi å dra til største byen i nærheten (Bodø for min del), dra innom lydsjappa der og kjøpe den billigste 12", startsett med kabler, og hva enn slags forsterker som hadde i nærheten av nok kraft til å få ut passe lyd av 12" til at skiltene og annen løs rust etter mange års bruk vibrerte løst. Siden du var på budjsett var det også første gang man møtte behov for å bruke matte, kjøpe trevarer, og å spikre en halvgod kasse selv! Gjerne mikse og trikse med forsterkeren hver torsdag/fredag sånn at man fikk henta ut liiiiittegrann mer effekt til akkurat DEN sangen som gikk på repeat den helga 8)

Stjerneeksempel på at det er mer morsomt å kjøre en treg bil raskt enn en rask bil tregt :wink:
 #465254  av ArildM
 
Vet ikke om jeg ville ha hatt en bil til 20-40mill i garasjen :lol: Kurrant bytte for begge da, du har stasvogn som du kan trygle om prøveskilter på 2 ganger i året, han har noe han har råa til å forsikre 8)

Noe skurrer med han der duden også, hvordan blir du mangemillionær på slakting av rein? I så fall skulle det vel ha vært plenty millionærer oppi finnmark? Sånn uten at jeg vet så mye om det da.

Finfint å kjøpe en bil til 25mill, kjøre rundt i den på prøveskilter i ett år (10'000km også!), og så selge før 40mill? :D
 #465255  av Makk
 
Kan ikke eie sånt her, du må reise til utlandet cuz misunnelses-skatt.

Og det gjør dem også, resultatet er at vi andre må slite enda mer for og fore big gay pharma vennlige stortinget som aldri gjør noe som helst for oss som bor her annet enn å legge ned å fordyre ting :lol:

Og så lurer dem på hvorfor vi jobber svart å drikker :shock: 8) :lol:
 #465256  av Makk
 
MEN!

Jeg tør påstå at den suzukien med beltemodifikasjon er flere ganger så morsom!

Den er ikke verdt en drit i statens øyne, men fy faen så gøy det er å frese rundt i skauen med slikt :D
 #465258  av magnesmurf
 
ArildM skrev:Vet ikke om jeg ville ha hatt en bil til 20-40mill i garasjen :lol: Kurrant bytte for begge da, du har stasvogn som du kan trygle om prøveskilter på 2 ganger i året, han har noe han har råa til å forsikre 8)

Noe skurrer med han der duden også, hvordan blir du mangemillionær på slakting av rein? I så fall skulle det vel ha vært plenty millionærer oppi finnmark? Sånn uten at jeg vet så mye om det da.

Finfint å kjøpe en bil til 25mill, kjøre rundt i den på prøveskilter i ett år (10'000km også!), og så selge før 40mill? :D
Hvis du lurer på hvordan man blir søkkrik på slakt av rein er svaret staten. la noen andre stå for slaktingen (ulv, tog, bjørn, vindmøller, etc) og litt gaffelskriving når man søker erstatning fra staten :lol:
 #465260  av ArildM
 
Har hørt et par historier om akkurat det.
Dessverre god butikk å eie dyr som blir påkjørt av tog feks som du sier.
Sleng på et par tvistesaker med eierskap av land, litt statlige utbetalinger der +++
Så har du råa til å flytte til Kypros ganske så komfortabelt :)
 #465264  av ArildM
 
Balleleno er vel Suzuki :D
Men Skrubaru har vel tydeligvis høy og lavserie på en del doninger de også.
Er vel kanskje som traktor å regne da?

Som dere sier, må vel være glade i å skru litt, i alle fall om du har Impreza WRX/STI, samt de ser ut til å være veldig flinke til å ruste. Men hva kan man vel forvente av en Japansk bil med litt futt som har Rally i blodet. Kjøper du en 10-20 år gammel slik bil må du vel regne med litt syssel :wink:
  • 1
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 271