TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459730  av celicat23
 
Det er jo bare å ta litt ekstra fart når det kommer ei fartsdump :D

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122170419
"Kravet til deg som kjøper bilen, er at den forblir original - og at den skal vises frem, til ære for Paul Walker som kjørte bilen i filmen."

LOOOOOOOL :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Må jeg også spille Wiz Kalifa "see you again" hver gang jeg er ute på prøveskilt ? :lol: :roll: :lol: :roll:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122892501
Wohey... RS2 gikk fra å koste rundt 200 laken til over 600. Blir jo som med NSX forrige år. Og husk: sjekk prisene i tyskland (for det er SKIKKELIG relevant for oss her i Norge :roll:)
 #459734  av ArildM
 
Den første bilen er jo Bjørn. Broren til Bamse. Døøh! :lol:

Skamsenka S80 jeg for forste gang for noen år siden. Svart med samme ish felger tror jeg. Ingen Volvo fan, men synes den var litt tidløs Volvo kul. Nesten neste generasjon 240 :lol: Men sånn seriøst tøff samtidig?

Audien er jo praktisk talt en Porche har jeg hørt, så det må jo være gull verdt?

Og FNF bilen som ble bygget som en billig movie prop, og som minst en kjendis har sotte i er jo klart verdt gull.

Denne tråden har et utømmelig potensiale for gull :lol:
 #459735  av ArildM
 
Tror forresten sånn driftsmessig at en NSX stort sett bare er noe du eier og bruker når du vil. Mens en gammel Audi? NJaaaaa, tjaaa, dyrt? Dårlig? Mulig jeg er fordomsfull :mrgreen:
 #459737  av celicat23
 
Erfaringen med audi er at de trenger service 1 gang i året, og mellom hver service så ryker ett eller annet til minimum 10.000kr. Og de ruster overraskende mye mtp all maset om helgalvanisert super duper aluminium vorsprung durch sinkslipp.

Men har du råd til vedlikeholdet, og støtt og stadig måtte fikse sinkslipp/rust, så er turbo audi'ene morsomme biler som føles veldig solide. Og så må du sette deg inn i hvilken motorer som garantert raser da... F.eks. Audi A5 med TFSI motor fra før 2013 er ikke akkurat ett sjakktrekk å kjøpe.

Det er ikke lenge siden jeg sjekket opp en B5 RS4 (jeg gidder ikke lenger skrive om alle bilene jeg ser på...) som fort kunne blitt kjøp, hadde det ikke vært for at turbo'ene var bare overhalt (istedet for byttet som de skulle ha vært). Så jeg liker audi, til tross for feilene.
 #459739  av Makk
 
Hahahahaha.

Hver gang noe skriver "her har du muligheten til og" så tar jeg en kald pils og fullfører setningen inni skallen med "le høyt å rått over hvor dum jeg har vært med mine penger og håper nå og finne en minst like stor tufs"
 #459740  av Makk
 
Want to sell st185 gt4 med masse blå slanger og trim, selges ikke under 900.000, skambud i 800.000 klassen blir møtt med torpedovirksomhet og lignende andre trusseltiltak.

Jeg forlanger også at du ikke fiser i bilen "min" som jeg faktisk skal selge deg, den blir din men jeg stiller fortsatt krav.
 #459745  av ArildM
 
Må jo koble opp gassdetektor som fungerer trådløst opp mot internett, slik at du hele tilden kan følge med på det etter salg. Går den offline kan du kontraktsmessig heve kjøpet på bilen.Går sensoren av kan du også heve kjøpet.
Byr deg 750!
 #459773  av ArildM
 
:lol:
Denne bilen ble kjørt fra Tyskland til Norge av The Stig.
Må jo huske på det da! :lol:
  • 1
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 269