TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459976  av OleST
 
kikket på den i stad, den er jo misstenksomt billig.... kan hende motoren er gåen?
 #459977  av ArildM
 
"el-anlegget må sjekkes"
Tar det som et prosjekt hvor motoren ikke går som den skal og eieren har gitt opp å finne ut hva det er.
Du må nok regne med å bruke ørten timer på å gå gjennom x antall eieres modifiseringer av motor og ledningsnett for å komme til bunns i hvor feilen egentlig ligger. Så om det er greia di, lykke til :mrgreen:
 #459982  av ArildM
 
Nesten samme biler, bare at den grønne nederst har en null ekstra i prislappen på slutten. Og at jeg mye heller hadde tatt bilen i sort :)

For 260-270'000 skulle jeg jaggu meg ha fått et utrolig rått prosjekt av den øverste, kontra den nederste som bare er latterlig overpriset imho :D
 #459987  av ArildM
 
Hadde heller kjøpt din for 200 enn den der for 300 :) Din er jo både entuiast-eid, rett farge, og utrolig velholdt hehe :mrgreen:

Men fremdeles tatt dentil 30 lapper any day om jeg skulle hatt ett tøft prosjekt :D
(Eller en 1. gen Rav4)
 #459990  av OleST
 
ArildM skrev:Hadde heller kjøpt din for 200 enn den der for 300 :) Din er jo både entuiast-eid, rett farge, og utrolig velholdt hehe :mrgreen:

Men fremdeles tatt dentil 30 lapper any day om jeg skulle hatt ett tøft prosjekt :D
(Eller en 1. gen Rav4)

sneaky :lol: den celicaen er jo gulle god som prosjekt, eller donor til rav`en.
 #459991  av Makk
 
Jeg hadde reist og sjekket den svarte for rust om jeg hadde hatt muligheten, er for opptatt med huset. Har jævlig lyst og plukke ned en 3sgte og gjøre den fra bunn opp til en kraftig motor.

Kunne jo gjort det på min nå, men da blir jeg uten sommerbil i lang lang tid haha
 #459992  av ArildM
 
Hva mener du, du har jo 7-9 knallfine vintermnd å holde på nå :mrgreen:
Men jo, tenker akkurat det samme. Men har allerde en MR2 på liften som knapt blir brukt :roll:
 #460080  av ArildM
 
Lokalt verksted gav opp søsterns Skoda etter ørten timer med feilsøking.
Endte opp med at møller bytta HELE ledningsnettet i bilen. Og i følge møller selv, ikke noen uvanlig operasjon :shock: :lol:

Såe, det merket der havner aldri i gården her i alle fall :wink:
  • 1
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 269