TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464517  av ArildM
 
Kom ca hit før jeg lo ut høyt og trodde det bare var en shitty folieringsjobb og måtte le høyt:
Bilde
:lol: 230k velbrukte kronasjer til heldig eier der gitt :lol:

Men så kom jeg hit:
Bilde
Og annonsen klarte på ett eller annet vis å bli bare verre og verre for hvert eneste bilde videre utover.

Bilde
Tidenes motorrom :lol:

Tror vi må kåre denne til årets mest shitty annonse, så langt :lol:
 #464520  av Makk
 
Også, wtf skjer med den 2din stereoen? :shock:

Krympet den med varmepistol for å få driten inni eller???? LOL


M3 communitien burde samle troppene å brenne denne fyren levende, fyfaen for en ekstrem skjending, værre en han idioten i ett parkeringsanlegg med en Celica med handlevinge å jalla-flammer.
 #464522  av magnesmurf
 
Makk skrev:Også, wtf skjer med den 2din stereoen? :shock:

Krympet den med varmepistol for å få driten inni eller???? LOL


M3 communitien burde samle troppene å brenne denne fyren levende, fyfaen for en ekstrem skjending, værre en han idioten i ett parkeringsanlegg med en Celica med handlevinge å jalla-flammer.
Det interiøret blir verre og verre jo lenger du ser på bildet :lol:
 #464526  av ArildM
 
Prøv å sett deg inn i et mindset der du ruller inn på en parkeringsplass og ser KUL/FET/KEEG(?)(vet ikke hva det heter nå om dagen...) i en sånn bil? 8)

Det krever et heelt spesielt tankesett, som du sier er trolig skinnjakke en av kravene :lol:

Svitsjepaneler er tydeligvis også et must!
 #464529  av ArildM
 
Men den har jo samme understell som SOUUUPRA :lol:

Kikket en del på SC300 og SC400, synes det virker som fine kjøremaskiner om man vil kjøre på treff rundtomkring i landet. Men prismessig er alt av entusiastbiler priset ca dobbelt av hva jeg tenker er fornuftig.

Et kraftig skudd i baugen for en slik bil er vel drivstoffforbruket som er oppgitt til 1,3l på mila på blandet kjøring, og med dagens priser på bensin så må det da svi litt det også?

5-600k for en Supra er også noe som dreper all glede ved å eie noe slikt, en bil skal eies uten at du skal være redd for å bruke den. Men sånn har det vel en gang blitt at alt av hobbybil er like mye prestisje og seriøst som alt annet i dag?
 #464533  av laffy
 
Makk skrev:Eid av enda en påfugl fra shangala-bangala land ja, selvsagt :lol:

Dem eier jo ikke smak, men man blir kanskje sånn av å gå i samme skinnjakka måned ut å måned inn lol.
Mtp at dette er et "entusiastforum" for Toyota så bør vi kanskje roe litt ned på sånne kommentarer om andre Toyotaer. For alt vi vet er eieren her inne, eller at noen nye ikke gidder poste innlegg fordi det blir for useriøst..
 #464537  av Freebird
 
laffy skrev:
Makk skrev:Eid av enda en påfugl fra shangala-bangala land ja, selvsagt :lol:

Dem eier jo ikke smak, men man blir kanskje sånn av å gå i samme skinnjakka måned ut å måned inn lol.
Mtp at dette er et "entusiastforum" for Toyota så bør vi kanskje roe litt ned på sånne kommentarer om andre Toyotaer. For alt vi vet er eieren her inne, eller at noen nye ikke gidder poste innlegg fordi det blir for useriøst..
Støttes!

Nå har jeg vel og merke min eneste Toyota for salg, og i så måte er det vel trolig ikke lenge til jeg ikke har noe her på forumet å gjøre, men når det er sagt så er det en tone som fort kan virke ekskluderende. Det er vel kanskje det siste et forum med så lav aktivitet trenger?
 #464538  av ArildM
 
Som siste aktive klubbleder må jeg si det er vanskelig å legge spesifikke føringer for hva som er ok å legge ut her på forumet eller ikke. Vil helst ikke moderere bort det lille av innehold som er her inne, samtidig som jeg er helt enig i at vi ikke bør være usaklige eller rasistiske i våre kommentarer.

Takk for at dere to tar opp temaet, og håper på forståelse for at det er vanskelig å aktivt gå inn å slette eller å endre innlegg som ikke direkte strider mot forumets retningslinjer.

På sikt er det vel fare for at forumet stenges i sin helhet, det er rett og slett for lite aktivitet, så vi får ta en forløpende vurdering på hvor lenge det er liv laga for å holde det åpent. En stenging av forumet må så klart tas i samråd med tidligere ledere og nåværende ledelse.
 #464539  av ArildM
 
Ref forum-reglene er vi vel kanskje inne på regelbrudd:

viewtopic.php?f=112&t=8153

6. [Oppførsel] Til fordel for alle som bruker forumet så opprettholder vi en fin og høflig tone. Personhets, rasissme, sabotering("forumrape") og forumtroll vil bli slått hardt ned på.

Ser gjerne at noen kommer med innspill slik at vi enes om en felles føring om vi skal fortsette forumet videre.
  • 1
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 271