TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464352  av ArildM
 
Ser prisen på GTI MR2n ovenfor ble satt ned til 140, men står nå som solgt. Så hvem vet? Om så den ble solgt for 120-130 så er det fortsatt ikke langt unna rekordelig pris for Mk2? Men i disse tider er det vel ingen overraskelse heller mtp prisene på andre JDM biler.
 #464353  av Makk
 
Det skal jo sies at å finne en uten rust som ikke er ihjelskrudd og umodifisert er jo vanskelig, den så jo veldig fin ut da.

Men, 140 for en slik? Da burde det være turbobil med skinn.

Var mer imponert over at noen trodde dem skulle få 50, og hadde liksom sagt nei til 40, for en rev 1 gti som ligger på facebook med motor/girproblemer, masse småskader på chassis og så ikke ut i grønntåka.

Bydde 5 jeg :lol:
 #464355  av magnesmurf
 
Hvis han fikk 140k for den den rev1 bilen ser jeg en uhorvelig verdistiging på bilparken her :mrgreen:
50k for den på fb er verre. Ikke gang i usa får man slike priser for et rullende skall med masse problemer. Og der reiser en fin rev3 NA for 150k og turbo for 300k+
Vet om en til som er like fin som den til 140, men som er en 93mod med skinn. Han har dog ikke vært like ivrig på å selge, så skal bli spennende å se hva får.
 #464358  av ArildM
 
200 for din makk og 300 for Magne sin, sånn om jeg skulle ha tatt et tall i løse luften :)

Mr2 med 70k på telleren er som du sier ikke hverdagskost lengre, og kjøper du en i god stand har du meget morsom hobbybil du kan ha i mange år uten noe spesielt tull :)

Så den der til 50k, det er vel et greit eksempel på at prosjekter ikke er verdt i nærheten av det en org bil i god stand er i.
Sånn sett ville jeg i det minste ha tatt ut bilen og fått noen ok bilder av den før jeg la den ut, og som du sier 40k er et meeget bra bud for et usikkert prosjekt.
 #464408  av Makk
 
Så ikke mindre enn TRE rev 1 mr2'er i det som kan beskrives som RÆVA stand for 50k ish på under en måned, wtf liksom.

Ellers, hva føler vi om 200k for en 80s autolat Supra? Føler ikke helt trangen når manuelle med grått skinn har gått for 150k i så og si rustfri stand.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=250702272

412whp og "lavere effekt"? Say what Hva er gjort her da?? Ikke originalt ihvertfall.

Det at den i det hele tatt HAR vinterdekk er rene helligbrøde på non-galvanized biler IMO. Vi vet alle hvordan det ser ut etter en liten stund.

Om noen ser på det her greiene her så vil jeg råde å gå i sømmene mer enn den største nazi, de her gamle toyotagreiene ruster noe helt forjævlig der en ALDRI ser utenfra.... Mulig det er en bra bil for all del, men autolat come on....
 #464409  av ArildM
 
Den lå ute for salg ganske lenge forrige sommer. Usikker på om den ble solgt og det er ny eier eller om det er samme eier? Som du sier, ett eller annet sted er det noe gravrust som ligger å spiser gammelt japseblekk noe sted :lol: Særlig når du har avbildet vinterdekk...

Og jeg vet ikke, Mk3 supra har aldri fenget meg. Tviler ikke på at det er en morsom cruiser på motorvei, men mtp bensinpriser er du vel passe entusiast om du kjører langtur med noe slikt? :lol: :mrgreen:
 #464410  av Makk
 
Det trassige med mk3 er at dem er dritkule foran, dritstygge bak, samme som nyeste celicaene.

Jævlig kul lyd, men bestemors pedointeriør, forøvrig ser dette med interiør ut til å vær noe som går igjen på Toyota, der er noen få fine og så får du enten pedo fra 80s eller spaceship from mars, med gammel brun lcd og retarderte knapper (Celica fra 2000+I am looking at you)

Klarer ikke de 80s interiørene til 95 prosent av alle toyota haha :D
 #464511  av ArildM
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=251218715

"Bilen er også NA som vil si at den ikke har turbo men det vil også si at du har all kraften med engang du trør inn gass pedalen."

ALLE de ville 200hk gjennom en gammel slushboks, det er spennende det :D

EDIT: Måtte søke opp og 0-100 ligger på respektable 6,5-7sec såvidt jeg kunne se?
Ikke såå ille da. Men fortsatt :)
 #464513  av celicat23
 
Det er en høydare å skrive "Denne bilen blir ikke solgt til hvem som helst" når du skal selge en rusten NA supra med automat, som du selv ikke har brydd deg om / hatt råd til å vedlikeholde.

Her er video fra han som registrerte bilen i Norge, og solgte den til 199.000kr



Legg merke til hvor sliten bilen er allerede der - og nada nix er gjort med utseende siden den gang (bare fortsatt å forfalle)
 #464514  av ArildM
 
Oi, jeeses :lol:
Jeg så ikke igjennom bildene og resten av annonsen.
300k for en rusten autolat.
Har jo byttet plugger da :lol:

Men kan jo leveres ferdig hobbylakkert til hvem som helst :D

Selv for 100k så tror jeg at jeg hadde stått over :)
  • 1
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 269