TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyparts oppe Ã¥ gÃ¥r i bergen igjen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #378590  av toypartsbergen

Hei
vil bare informere om at toyparts er oppe å går i bergen igjen fra mnd skift jan-februar, vi kommer ikke til å ha dynotesting (foreløpig) blir det noe blir det sannsynligvis motorbremsebenk i stedenfor, vi kan nåes på tlf 92463255 foreløpig og på 98286714 om ca en uke.

når det gjelder internettside har jeg enda ikke tatt stilling til om det er noe som blir satset på foreløpig men det er ikke umulig, men delesalg blir det jo selvfølgelig en del av dog i mindre skala enn før.

men kommer til å ta på oss omtrent det samme som før.

motorbygging
ombygging
oppbygging
overhalinger av motor og gir
mapping (på vei forløpig)
feilsøking

så vil du slå av en prat eller bestille time, slå på tråden.

MVH

Erik Bontvedt
 #378622  av Toms_3S-GTE

Heisann, har en Orginal (mer eller mindre ihvertfall) 1991 US-spec MR2 turbo. Har dere noen form for pris overslag på kost ved ombygging fra 205 hk til 245 hk dersom jeg skaffer eget rear-cut, eller er dette like umulig som det har vært tidligere nå når dere er tilbake i drift?
 #378624  av toypartsbergen

Toms_3S-GTE skrev:Heisann, har en Orginal (mer eller mindre ihvertfall) 1991 US-spec MR2 turbo. Har dere noen form for pris overslag på kost ved ombygging fra 205 hk til 245 hk dersom jeg skaffer eget rear-cut, eller er dette like umulig som det har vært tidligere nå når dere er tilbake i drift?
du har pm
 #378627  av James

Høres bra ut! :) Samme lokalet som før eller?
 #378629  av toypartsbergen

James skrev:Høres bra ut! :) Samme lokalet som før eller?
nei dette er på breistein.

Erik
 #378643  av toypartsbergen

ad92 skrev:Godt å høre :) Har en kompiss med supra MK3 som er interessert i å sende ned bil til dere for overhaling faktisk
bare til å be han sende en pm eller ringe.

Erik
 #378809  av tojo

Welcome bækk :-) sup(erb)ra nyhet :D