TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Musikk - trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458701  av ArildM
 
Spoil deg selv litt du :mrgreen:
Hvor lenge har vi hørt om Cab drømmene dine nå? 3-4år? :mrgreen: Også med den sykerunden nå i jula, så har du garantert fortjent sommercab, pluss at du har gjort unna all forkjølelse for flere år fremover :mrgreen:
The XX låta var kul btw, fikk endelig trødd på litt lyd her hjemme 8)
 #458713  av celicat23
 
Jeg har vært lite fokusert og kasta bort mye tid på å jakte ett "kupp", så har innsett at det må det bli slutt på om det skal bli en bil :) Hvis ikke noe uforutsett skjer så er målet en 2002-2007 mercedes 500SL / SL55 AMG. Det er egentlig 2 pene til salgs akkurat nå, men er ikke så fysen på å dra en eller annen bil igjennom søla og ha den stående full av salt i 5mnd mens jeg venter på sommeren. Planen er å begynne titte litt seriøst i mars, og eventult forhøre meg kanskje litt før det om noen vil importere en. Og utenom det så skal jeg ha en programa/kw/renntech senkemodul så jeg kan heve/senke bilen som jeg vil, og enten 19 eller 20" felger. Drømmer om å foliere bilen også, men fornuften sier så langt at det er alt for mye penger å kjøre rett i dass.

 #458766  av ArildM
 
 #458775  av ArildM
 
Mhm mhm! :D

  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 58