TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Musikk - trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #452245  av ArildM
 
Den siste der var digg!
Ganske ulikt mye annet jeg har hørt :)
 #452274  av ArildM
 
 #452623  av Philip
 
 #452626  av ArildM
 
Den siste du posta har jeg faktisk hørt før Marius, ble nesten litt imponert over meg selv nå, for er jo ikke akkurat mainstream pop det går i her :) Disse to er ikke dumme med litt godt anlegg:




 #452813  av celicat23
 
Denne går på p3 om dagen så burde ha hørt den også ;) Er ikke noe mål i seg selv å poste "rare" ting, poster bare det jeg snubler over som jeg selv liker :D

 #452819  av ArildM
 
Definitivt ikke, bare morsomt med litt innspill utenom det som går i loop på NRJ :)
Ikke for det, mainstream pop er ikke så ille for tiden, ala Faded osv, nesten litt til bake til 90talls trance. Funker for min del det :)
Neste blir vel at jeg må fordype meg litt i metal igjen, er noen år siden sist :mrgreen: Gått mye i gammel norsk visesang i de siste :roll: 8)
 #452827  av celicat23
 
Her varierer det kraftig etter humøret hva jeg hører på.. Kan gå fra det mest syrete dubstep greiene, til Frank Sinatra, pantera, taylor swift... Har blitt så gammel at jeg driter i HVA det er jeg hører på, så lenge jeg liker det :)

  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 58