TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Musikk - trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458078  av Makk
 
Greit at han ser ut som en pedofil og kansje ikke er for alle, men ha kan iallefall og synge i motsetning til dagens artister :D
 #458079  av celicat23
 
Det er mye drit om dagen, men mye drit har det alltid vært. En del av "dagens" problem er at alt er over-produsert så selv folk som kan å synge blir hørende helt "mekaniske" ut etter en runde med en idiot bak mixepulten. Og så har du hele "loudness war" som gjør det bare værre - og som er grunnen til at ei gammel elvis skive, tatt opp på gammelt drit utstyr, høres vilt mye bedre ut enn noe fra 2017 :roll:

Skal jeg personlig plukke ut en sanger som "den beste" så er det Frank Sinatra i sine yngre dager. Når han synger refrenget til "my way" så er det vilt bra:


Bare synd det ikke er noen andre sanger fra han jeg liker :lol:

Skal du nyte noen av dagens artister så må du søke opp noen live opptak, helt fritt for mongo produsenter som skrur alt opp til 11. Jeg ble overrasket når jeg snublet over Taylor Swift her om dagen. Ikke fordi hun er OMG BEST EVER live, men mer bare fordi jeg forventet mye mindre av henne..


Hun som synger i London Grammar har fantastisk stemme:


Zaz... kan ikke fransk, så skjønner ikke en dritt, men herlig stemme:


Når det kommer til country så må jeg innrømme at det er en av tingene jeg hører minst på, sammen med opera og jazz. Ikke noe galt med det, bare ikke min smak. Eneste fra country sjangeren jeg hører noe spesielt på er Aaron Lewis sin "country boy"
 #458086  av ArildM
 
Good shit :D
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 58