Advarer mot å engasjere Sunnfjord Bilpleie i Førde!
To av våre biler har tatt skade av besøk hos dei. Dei blir ubehagelige og uprofesjonelle i møte med klagende kunder, nekter for skader dei har gjort og er generelt lite skikka til arbeidet dei gjer.
Hendelsesforløp:
Om dere har fulgt med på tråden om Celica Supraen min, så veit dere at eg fikk en lakkskade på frontfangeren då denne var inne til lakkrens og polering hos Sunnfjord Bilpleie. Bilen blei køyrt bort til SB av en tilsett hos Toyota Førde etter at sistnemnte hadde fullført et arbeid på bilen. Det virka heilt klart for meg at det var SB som hadde skuld i skaden, men dette nekta dei på. Eg oppsøkte derfor Toyota Førde og fikk bekrefta at dei ikkje kan ha forårsaka skaden og at det definitivt var gjort med polermaskin. Eg kunne også vise til før- og etterbilder.
Etter en god del krangling fekk eg tilbod om erstatning med Sunnfjord Bilpleie. Dette i form av gåvekort på gratis lakkrens og polering av kva bil eg ville. Eg ville helst ha 75% igjen av summen istedet (av 2000kr), men innsåg at her var det intet å hente. Eg godtok derfor tilbodet deira.
Med det skulle saken ha vore avslutta, med greit fornøgde parter. Men nei.
Eg leverte inn Hiluxen vår til lakkrens og polering i går, måndag den 14. juli. Med resultat at SB igjen har klart å gjere skade på bilane våre. Denne gangen var det dekorstripene det gjekk ut over. Disse var svært fine på høgresida og med kun et par mindre hakk på venstresida då vi leverte inn bilen. HILUX-merkene på dørene var heilt strøkne. No, etter besøk hos Sunnfjord Bilpleie, så er dekoren blitt svært stygg på begge sider. Vedlagte bilder taler for seg.
Min far, som eiger bilen, har vore inne hos dei idag for å få til ei ordning med dei. Dei prøvde først å blånekte slik dei gjorde første gangen, men har til slutt sagt at "dette er slik man må forvente" og har videre påstått at vi har levert inn bil med dekorstriper i den hensikt å krevje erstatning frå dei. Då vi "visste at dette kom til å skje". Til det svarer vi: "Kven leverer inn en bil for å få den øydelagt, for så å krevje reparasjon av skadene..?" Er det ikkje pleie av bilen vi ønsker? Å få igjen en bil som ser betre ut enn den var når vi leverte den inn?
En skulle tru at etter den første skaden, så ville dei tatt det på seg å gjere en flott jobb. Då for å rette opp att inntrykket av dei og gjere opp for seg. Men igjen: NEI.
No må vi få retta opp igjen skaden på dekorstripene. Enten ved å fjerne dei (stor jobb med fare for videre lakkskade) eller ved å få tak i nye (veldig vanskelig, om ikkje umulig). Saken blir meldt til Forbrukerrådet, og vi vil spre denne advarselen.
To av våre biler har tatt skade av besøk hos dei. Dei blir ubehagelige og uprofesjonelle i møte med klagende kunder, nekter for skader dei har gjort og er generelt lite skikka til arbeidet dei gjer.
Hendelsesforløp:
Om dere har fulgt med på tråden om Celica Supraen min, så veit dere at eg fikk en lakkskade på frontfangeren då denne var inne til lakkrens og polering hos Sunnfjord Bilpleie. Bilen blei køyrt bort til SB av en tilsett hos Toyota Førde etter at sistnemnte hadde fullført et arbeid på bilen. Det virka heilt klart for meg at det var SB som hadde skuld i skaden, men dette nekta dei på. Eg oppsøkte derfor Toyota Førde og fikk bekrefta at dei ikkje kan ha forårsaka skaden og at det definitivt var gjort med polermaskin. Eg kunne også vise til før- og etterbilder.
Etter en god del krangling fekk eg tilbod om erstatning med Sunnfjord Bilpleie. Dette i form av gåvekort på gratis lakkrens og polering av kva bil eg ville. Eg ville helst ha 75% igjen av summen istedet (av 2000kr), men innsåg at her var det intet å hente. Eg godtok derfor tilbodet deira.
Med det skulle saken ha vore avslutta, med greit fornøgde parter. Men nei.
Eg leverte inn Hiluxen vår til lakkrens og polering i går, måndag den 14. juli. Med resultat at SB igjen har klart å gjere skade på bilane våre. Denne gangen var det dekorstripene det gjekk ut over. Disse var svært fine på høgresida og med kun et par mindre hakk på venstresida då vi leverte inn bilen. HILUX-merkene på dørene var heilt strøkne. No, etter besøk hos Sunnfjord Bilpleie, så er dekoren blitt svært stygg på begge sider. Vedlagte bilder taler for seg.
Min far, som eiger bilen, har vore inne hos dei idag for å få til ei ordning med dei. Dei prøvde først å blånekte slik dei gjorde første gangen, men har til slutt sagt at "dette er slik man må forvente" og har videre påstått at vi har levert inn bil med dekorstriper i den hensikt å krevje erstatning frå dei. Då vi "visste at dette kom til å skje". Til det svarer vi: "Kven leverer inn en bil for å få den øydelagt, for så å krevje reparasjon av skadene..?" Er det ikkje pleie av bilen vi ønsker? Å få igjen en bil som ser betre ut enn den var når vi leverte den inn?
En skulle tru at etter den første skaden, så ville dei tatt det på seg å gjere en flott jobb. Då for å rette opp att inntrykket av dei og gjere opp for seg. Men igjen: NEI.
No må vi få retta opp igjen skaden på dekorstripene. Enten ved å fjerne dei (stor jobb med fare for videre lakkskade) eller ved å få tak i nye (veldig vanskelig, om ikkje umulig). Saken blir meldt til Forbrukerrådet, og vi vil spre denne advarselen.
Vedlegg
Carina II 1.6 '89 - Carina II 2.0 '92 - Celica 1.6 '88 - Celica 1.8 '98 - Starlet 1.3 '83 - Celica Supra 2.8 '86 - Hilux 2.4 '18 - Yaris 1.8 TS '10 - Colt 1.3 '97
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03