TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvem har min gammle AE92 gt-i med turbo nÃ¥?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #461623  av Phinex
 
Jeg mener jeg har sett bilder av en ae92 med en lakkjobb som du beskriver... i en eller annen prosjekt-tråd? Men klarer selvfølgelig ikke å huske hvor. Kjipt å få høre at biler man har eid er borte. De to første bilene mine, en ae82 corolla gt og en at160 Celica vandret heden ikke lenge etter at jeg solgte dem.
 #461625  av stianreime
 
Hehe. ble desverre litt mer besatt av denne bilen en jeg hadde trodd jeg skulle bli.
Men ja, dette er bilde av bilen jeg en gang hadde. Med turbo montert så dro den fra det meste. Bilde var fra ett Street legal løp jeg deltok i glansdagene.
 #461632  av Phinex
 

Ja absolutt! En dag får man tid, råd og plass til å dyrke hobbyen fullt ut, man vender alltid tilbake. Fyren i videoen over sier det rett som det er.

Corolla gt begynner virkelig å bli sjeldne her til lands. Kom over en rustholk av en ae82 på facebook, men kan ikke huske sist jeg så en ordinær salgsannonse på finn o.l.
 #461635  av ArildM
 
Du har nok helt rett i at det begynner å bli vanskelig å finne slike biler, særlig i god stand.
De var vel aldri en bil som ble tatt vare på i noe særlig grad, og ble vel solgt til yngre og yngre folk som hadde det litt for moro med de, så de fleste er nok rustet opp, vraket, herja i stykker. Men de finnes vel om man leter litt i utlandet? :)