TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Advarsel mot Paul Sims/http://www.mr2mk1toyotaspares.com

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #449528  av Inz4ne
 
Syns egentlig dette er litt synd, men jeg syns ikke jeg kan la vær å advare når jeg har hatt så mye trøbbel.

Før påske så bestilte jeg nye framskjermer og en ny forsterkningsbjelke for framfanger fra Paul Sims. Det tok noe tid så fikk jeg framskjermene disse var skadet under transport, som forsåvidt er noe som kan skje.

Og jeg mottok aldri forsterkningsbjelken.

Etter litt fram og tilbake så fant han fram en bjelke som skulle være mint condition, som jeg fikk se noen bilder av, hvorpå jeg hadde spørsmål om noe spesifikke detaljer. Disse fikk jeg aldri noe svar på og når han da svarte så hadde han alt sendt denne uten bekreftelse fra meg.

Når jeg får den så ser jeg at den er i grei stand men ikke mint. Den har overflaterust rundt omkring hele i tillegg til at det syns å være noe merkelig rundt taueøret og festene for å skru bjelken til bilen.

Lei som jeg da var etter bortimot 2 måndter så sa jeg at om jeg får igjen 45£ for bjelken og 50£ for skadene på skjermene så vil jeg anse det som greit å være ferdig med saken, jeg har bedt om refusjon for skjermene helt siden jeg fikk de, hvorpå han da aksepterte dette og sa at pengene ville bli sendt over i løpet av helgen, dette var da for 8 dager siden. Jeg har sendt forespørrsel etter refusjonen, men ikke hørt noe enda.

Har tidligere handlet hos han og da har det og vært trøbblete, fikk et låsesett som var en defekt sylinder på, og da sendte han et nytt som og var deffekt, men i perioden i mellom så var bilen det skulle til bestemt vraket grunnet enorme mengder rust så da gadd jeg ikke gjøre noe med det.

Så til dere som tenker å handle fra han tenk dere om 2 ganger.
 #449535  av ArildM
 
Tror det var Paul jeg fikk setene til min MK1b fra, det gikk i alle fall helt fint denne gangen.

Håper saken løser seg, har i alle fall ikke sett noen i UK som har vært noe mye plaget med Paul.
Kjedelig med prakk og skader for begge sider.
 #449546  av Inz4ne
 
Jepp, var derfor jeg valgte å handle siden han hadde godt rykte på seg, dette er ikke ment som at man absolut ikke skal handle derifra, men tenke seg om en ekstra gang. Jeg personlig kommer aldri til å handle fra han igjen.
 #449573  av ArildM
 
Skjønner deg veldig godt :)
Alltid lurt å tenke seg to ganger om når man handler fra det store utland :)
Ikke for det, ser fult av folk har blitt lurt på facebook også i det siste, forhåndsbetalt deler for både 5 og 10 lapper uten å ha fått noe som helst.
Ikke født i går, så det er litt komisk at så mange går i fella :roll:
 #449690  av Inz4ne
 
Etter en del om og men, så har jeg i hvertfall fått refundert det vi ble enige om, så nå er hvertfall saken ute av verden.