TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ferieplaner?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #450078  av mr2storbrua
 
lasse skrev:Hørt at Spa i Frankrike skal være veldig bra også :)
Spa i Frankrike? Sikkert mange fine spa der, men regner med du snakker om A1/Spa i Belgia? Ligger ikke så langt unna Nürburg, kanskje et par timers kjøring eller noe. Vet ikke om man får lov til å kjøre med vanlige gatebiler der da...

Hockenheim er heller ikke så langt fra Nürburg, er vel omtrent samme distansen som Spa i Belgia. Om du reiser dit så burde du også ta turen på museet i Sinnsheim, det med en Concorde på taket. Mye fine biler, og en del krigshistorie der :)
 #450079  av Makk
 
Det er turistfarten på Hockenheim også.

15 min 15 euro.

Spa? Jeg er da ikke dame.

En god ryggmassasje er good stuff men alt det der steingreierne å homosmørekrem er ikke for meg!

FÃ¥r se, er en del baner rundtom i europa ;)

Nettopp ferdig på red light i amsterdam. Herrigud her er det masse fine bruder :lol:
 #450087  av lasse
 
Er selfølgelig Belgia jeg mente ja...
Mye rart i red light ja!
Var på en biker bar der en gang, langt og smalt lokale, med ett toalett inn til siden ca midt i lokalet, uten dør selfølgelig.
Men med 1€ for en jäger shot er det utrolig hva man klarer å finne seg i...
 #450094  av Makk
 
Trololo.

Skippa banegreia da det er meldt bare crap her nede denne uka, Berlin nå! Reichstag imorgen, skal prøve å holde meg fra noen former for nazi-poses.

Isåfal så får dere stille dere i testamente kø :mrgreen: