Hei!
Har forsøkt å google endel rundt temaet men finner ikke noe rundt temaet, har også stilt spørsmålet til en rekke "tekniske" grupper på facebook men får ingen svar.
Har en 79 KP61 som er/blir bygget for hastighet/timeattack og muligens extreme serien på gatebil. Så, over til temaet med tråden, Er det noen regler imot å ha motorkomponenter stikkende igjennom panser? her er det snakk om mesteparten av selve kammeret i innsuget og mesteparten av turboen på andre siden. Dette for beregning og design av innsug og grenrør gir et resultat som desverre ikke er helt passe nedi det lille motorrommet:)
Håper på svar
Har forsøkt å google endel rundt temaet men finner ikke noe rundt temaet, har også stilt spørsmålet til en rekke "tekniske" grupper på facebook men får ingen svar.
Har en 79 KP61 som er/blir bygget for hastighet/timeattack og muligens extreme serien på gatebil. Så, over til temaet med tråden, Er det noen regler imot å ha motorkomponenter stikkende igjennom panser? her er det snakk om mesteparten av selve kammeret i innsuget og mesteparten av turboen på andre siden. Dette for beregning og design av innsug og grenrør gir et resultat som desverre ikke er helt passe nedi det lille motorrommet:)
Håper på svar